تاریخ انتشار: 1396/02/21 10:11
اختصاصی| کاپیتان راه‌آهن مطرح کرد؛
کد خبر: 211540

وحید عزیزی: 14 کلین شیت در راه آهن شاهکار بود/ باوجود پیشنهاد در نیم فصل، تیم را ترک نکردم!

دروازه بان تیم فوتبال راه آهن تهران معتقد است که گرچه نسبت به سال گذشته کمتر کلین شیت کرده است، اما ارزشش بیشتر از فصل گذشته بوده است.
وحید عزیزی: 14 کلین شیت در راه آهن شاهکار بود/ باوجود پیشنهاد در نیم فصل، تیم را ترک نکردم!

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید عزیزی یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ یک درخصوص فصلی که گذشت گفت: من همیشه چالش های سخت را دوست دارم. پارسال ١٧ تا کلین شیت داشتم و امسال ١٤تا. شرایط امسال راه آهن واقعا شرایط سختی بود و بازیکنان و مدیریت باشگاه واقعا غیرت به خرج دادند که تیم ماند.

وی افزود: در لیگ یک، به نظر من ١٤ کلین شیت آن هم در راه آهن خیلی ارزشش بیشتر و بالاتر هست و واقعا هر بازی با مشکلات فراوان وارد بازی میشدیم، واقعا  بچه های تیم با از خود گذشتگی تیم را نگه داشتند. 5،6 نفر از بازیکنامون مثل خود من  که چند تا پیشنهاد داشتم  نیم فصل، پیشنهاد داشتن و نرفتن تا راه آهن را سرپا نگه دارند. از اکثر تیمای لیگ یکی پیشنهاد دارم و دو تیم از لیگ برتر صحبتهایی با من کردند که با بررسی شرایط بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

عزیزی در پایان گفت: از همه بچه های تیم و کادر و مدیریت باشگاه تشکر میکنم، هر قدر بازیکنا با غیرت مثال زدنیشان بدون دریافت درصدی از پولشان بازی کردند، مدیریت باشگاه دکتر رشیدی و حسن پور و آرش کیانیان هم برای سرپا نگه داشتن باشگاه هرکاری کردند. فوتبال یه کار گروهی هست و همه کمک کردن و تنهایی نمیشه کاری کرد و مطمعنا کل مجموعه با نگه داشتن راه آهن کار بزرگی کردن و نگه داشتن راه آهن با این شرایط کمتر از قهرمانی نبود.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvwy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید عزیزی: راه‌آهن شرایط سختی پیش رو دارد/ حیف از این تیم ریشه دار که کسی به دادش نمی‌رسد
اختصاصی| بهترین دروازه بان لیگ یک از نگاه مخاطبان؛

وحید عزیزی بهترین دروازه‌بان لیگ یک شد
اختصاصی| در نظرسنجی فرتاک ورزشی صورت گرفت؛