تاریخ انتشار: 1396/01/11 17:27
قرمزهای تبریز هرگز مغلوب آبی های تبریز نشده اند!
کد خبر: 220219

برتری همیشگی سرخپوشان بر آبی پوشان

در فاصله شش هفته به پایان لیگ برتر، گسترش‌فولاد و تراکتورسازی فردا آخرین دربی فصل فوتبال تبریز را برگزار خواهند کرد. 

 

photo_2017-03-31_17-53-34

در همه نبردهای گذشته این دو تیم، تراکتورسازی هرگز طعم شکست را نپذیرفته است. تیم شکست‌ناپذیر شهرآورد تبریز 7 بار با گسترش فولاد مسابقه داده و در این مسابقه‌ها 4 بار به برتری رسیده و 3 بار نیز به نتیجه مساوی رضایت داده است.

 

بی‌شکستی تراکتور در دربی تبریز البته به این معنا نیست که آن‌ها از همه جدال‌های‌شان با گسترش خاطره‌های خوبی دارند. سرخپوشان در هفته‌های لیگ چهاردهم، دو امتیاز حساس را به گسترش تقدیم کردند و در نهایت همین دو امتیاز بود که شانس قهرمانی لیگ را از این تیم گرفت. قبل از آن جدال، تصور می‌شد کمالوند و تیمش بدون دردسر همه امتیازهای بازی را به تراکتورسازی تقدیم کنند و مزاحم مسیر قهرمانی این تیم نشوند اما در زمین اتفاق دیگری رخ داد و مردان جنگنده گسترش به لطف اشتباه دروازه‌بان و خط دفاعی تراکتور، به سختی رقیب را تنبیه کردند.

 

تیم امیرقلعه‌نویی در مسابقه رفت لیگ شانزدهم، دو بار دروازه گسترش فولاد را باز کرد و موفق به شکست‌دادن این تیم شد اما شرایط این روزهای تراکتورسازی، با تیم آماده و بی‌‎اشتباه نیم‌فصل اول کمی متفاوت است. فاصله 15 امتیازی با گسترش فولاد در جدول، شانس تراکتور را برای پیروزی در این جدال بیشتر می‌کند اما گسترش فولاد با جاه‌طلبی به دنبال باطل‌کردن طلسمِ پیروز‌نشدن در دربی تبریز خواهد بود. برای تراکتورسازی، هر لغزش دیگری می‌تواند آخرین لغزش برای تباه‌کردن رویای قهرمانی لیگ برتر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6ajp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاتل اهوازی ها امروز نیست!