تاریخ انتشار: 1396/01/19 13:41
کد خبر: 218543

نمایش گلر برزیلی برای متقادعد کردن کرانچار

دروازه بان برزیلی سپاهانی ها در برزیل فوتبالی های ایران روز فوق العاده ای را سپری کرد.
نمایش گلر برزیلی برای متقادعد کردن کرانچار

 فولاد خوزستان و سپاهان روز گذشته در حالی به مصاف هم رفتند و تن به تساوی دادند که درخشش دروازه بان اصفهانی ها باعث این یک امتیاز شد. لی اولیویرا بارها و بارها توانست با عکس العمل های فوق العاده برابر شریفات، انصاری و دیگر بازیکنان فولاد به خوبی بایستد.

اولیویرا که در دقیقه 3 خیلی زود دروازه اش را باز شده دید در ادامه باز ی عالی عمل کرد و یکی از ستاره های تیمش در برابر فولاد بود و شاید تاثیر گذارترین آنها! 

اولیویرا که به عنوان یکی از خریدهای خارجی تیم سپاهان در لیگ شانزدهم، همراه با پدرو هنریکه به این تیم اضافه شد، در ابتدای فصل عملکردش با انتقاداتی از سوی پیشکسوتان و هواداران سپاهان همراه شد و کار به جایی رسید که ویسی در چند دیدار از مهدی امینی جوان به جای او در چارچوب دروازه استفاده کرد. اما گلر برزیلی سپاهان کم کم فشارها را پشت سر گذاشت و پس از اشتباه فاحشی که در دیدار رفت برابر ذوب آهن داشت و سپاهانی ها در آن دیدار بازنده شدند، نمایش های قابل قبولی داشته است؛ موضوعی که باعث شده زلاتکو کرانچار نیز به این دروازه بان اعتماد کند و از او به عنوان گلر اصلی خود استفاده کند. 

وینستون اولیویرا در این فصل 21 بار در چارچوب دروازه طلایی پوشان قرار گرفته و 26 گل هم در این بازی ها دریافت کرده است؛ البته این گلر آمار خوبی در بسته نگه داشتن دروازه اش نداشته و تنها یک بار در دیدارهایی که به میدان رفته، موفق به کلین شیت شده است.

با این حال اولیویرا امیدوار است با نمایش های خوب خود در هفته های آتی بتواند زلاتکو کرانچار را متقاعد به ادامه حضورش در اصفهان بکند. 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6pvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان بنیادکار فردا وارد اصفهان می‌شود