تاریخ انتشار: 1396/05/05 07:00
کد خبر: 193167

بزرگترین هدف پرسپولیس در هفته اول/ حفظ رکورد ده ساله

بزرگترین هدف پرسپولیس در هفته اول/ حفظ رکورد ده ساله

این روزها ساعت برای فوتبالی ها کندتر از هر زمانی می‌گذرد. تنها سه روز تا آغاز لیگ برتر باقی مانده و دوباره هیجان به ماکزیموم درجه خود می رسد.16 تیم با اهداف مختلف برای رسیدن به مقاصد مورد نظرخود رو در روی هم قرار می‌گیرند.   

مدافع عنوان قهرمانی که دست بر قضا چند روز قبل هم مقابل نفت تهران به برتری 3-0 رسید و فاتح سوپرجام شد باید در ورزشگاه آزادی و از ساعت 21 به مصاف فولاد خوزستان برود. سرخپوشان تهرانی در 16 دوره قبل به 8 برد، 6 مساوی و دو باخت دست پیدا کرده اند. آنها در این تعداد بازی 29 گل زده اند و 21 بار هم دروازه شان باز شده.

این تیم پیش از بازی پنجشنبه تاکنون 7 دیدار از 16 بازی افتتاحیه خود را میزبان بوده که 3 برد و 4 مساوی نصیب آنها شده و هنوز باختی را تجربه نکرده اند. این تیم تاکنون دو بار با فولاد در هفته اول روبرو شده که با بازی 72 ساعت دیگر این تعداد به سه افزایش پیدا می کند. در دو مسابقه اخیر یک مساوی و یک باخت برای سرخپوشان به ثبت رسیده است. یک بار در لیگ چهارم تیم اهوازی توانست با نتیجه 3-1 به برتری برسد و یک بار هم در لیگ نخست پرسپولیس با هدایت علی پروین در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-1 متوقف شد.

پرسپولیس در 4 مصاف با تیمهای جنوبی در هفته نخست به دو برد، یک تساوی و یک باخت رسیده. دو برد این تیم در برابر صنعت نفت به ثبت رسیده. سرخپوشان با اتکا به نباختن در 10 بازی افتتاحیه اخیر خود پا به بازی مقابل فولاد می گذارند. آخرین باخت در لیگ ششم با نتیجه 3-2 در برابر ابومسلم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9bg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ستاره های سرخ پوش در یک جنگ تمام عیار
آغاز لیگ هفدهم با بازیکنانی متفاوت؛

بیرانوند و رادوشوویچ بدون لباس در مراسم رونمایی!
دروازه بان های پرسپولیس لباس جدید ندارند!