تاریخ انتشار: 1396/04/30 07:35
دروازه بان های پرسپولیس لباس جدید ندارند!
کد خبر: 194529

بیرانوند و رادوشوویچ بدون لباس در مراسم رونمایی!

بیرانوند و رادوشوویچ بدون لباس در مراسم رونمایی!

علیرضا بیرانوند یکی از ستاره‌های پرسپولیس بود که در جشن رونمایی از لباس‌های فصل جدید باشگاه حاضر شد. مرد شماره یک قرمزها دست مثل همه بازیکنان دیگر تیم، با پیراهن‌های اول و دوم طراحی‌شده برای فصل جدید عکس یادگاری گرفت. چرا که در این مراسم اساسا خبری از لباس دروازه‌بانی پرسپولیس در لیگ هفدهم نبود.

 در همه جشن‌های رونمایی از کیت‌های جدید باشگاه‌ها به جز دو پیراهن اصلی و دوم برای دیدارهای خانگی و خارج از خانه، دو طرح برای لباس دروازه‌بان‌ها نیز در معرض دید هوادارها قرار می‌گیرد اما جوما هنوز هیچ طرح خاصی را برای علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ در نظر نگرفته تا آن‌ها همچنان در انتظار شروع فصل و تحویل‌گرفتن لباس‌های جدیدشان باشند.

طرح جدید لباس پرسپولیس، با استقبال بخشی از هوادارها روبرو شده و انتقاد بخش دیگری از آن‌ها را به دنبال داشته است اما بدون تردید کیفیت برگزاری مراسم، از کیفیت این لباس‌ها ضعیف‌تر بوده است. ستاره‌های سرخپوش در فضایی شبیه به فروشگاه برای اولین بار این پیراهن‌ها را امتحان کردند. اولین تصاویر طراحی‌شده‌ای که از بازیکنان پرسپولیس در این کیت‌های جدید با پس‌زمینه تخت‌جمشید منتشر شد نیز فاصله بسیار زیادی با نمونه‌های استاندارد خارجی داشت. اساسا پروسه معرفی لباس‌های جدید هر فصل، یکی از جذابیت‌های تقویم سالانه باشگاه‌های اروپایی است اما این روند در فوتبال ایران به گونه‌ای طی می‌شود که طرح خود لباس‌ها در درجه دوم اهمیت قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoykl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روز امتحان رادو و نیمکت نشینی بیرانوند

برانکو کمی دور اندیش باشد
بی اعتنایی آقای سرمربی به نیمکت