تاریخ انتشار: 1395/10/08 22:42
کد خبر: 239667

محمد بنا دارد ایران را برای همیشه ترک میکند

محمد بنا دارد ایران را برای همیشه ترک میکند

دوباره بحث رفتن محمد بنا مطرح شده و این بار خودش هم با انتشار پستی در اینستاگرام، به این شایعه قوت بخشیده است.

محمد بنا، مرد فراموش نشدنی کشتی فرنگی ایران یک بار دیگر در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرده که می تواند مدت ها خبرساز باشد. بنا که همه هواداران کشتی ایران دوستش دارند، در المپیک ریو نتوانست موفقیت های المپیک لندن را تکرار کند. او در لندن با سه مدال طلای شاگردانش تبدیل به اسطوره ای در کشتی فرنگی ایران شد.

در المپیک ریو هم همه انتظار داشتند که محمد بنا بتواند موفقیت های لندن را تکرار کند. اما بنا و تیمش عملکرد خوبی نداشتند، تا جایی که وقتی آخرین شانس مدال طلا هم از دست رفت، محمد بنا به گوشه ای رفت و گریه کرد. تصاویری که از آن صحنه ثبت شد، در ورزش ایران ماندگار خواهد بود چرا که اشک های مردی را نشان می دهد که همه ورزش دوستش دارند.

حالا با گذشت چند ماه از آن روزهای تلخ، محمد بنا متنی در اینستاگرام خود منتشر کرده که شایعات را قوت می بخشد؛ شایعاتی از این دست که او می خواهد از ایران برود و در کشوری دیگر زندگی کند. بنا در اینستاگرام خود نوشت:

با سلام خدمت عزیزان. هیچ وقت این لحظه را که نتوانستم شادی را به شما هدیه کنم فراموش نمی کنم. و بعد از آن دست محبت شما را حس کردم ولی دیگر به خود قول دادم فقط به عنوان یک خاطره از روزهای زیبا در ذهنتان به یادگار باشم. و دیگر حرفی از کشتی نزنم. اگر هستم این جا فقط برای با شما بودن است. زمان می گذرد و یادگاری ها به یادگار می ماند. من فقط اگر قبول داشته باشید یادگار روزهای خوش باقی می مانم و لاغیر. دوست داشتن بی منت یادتون نره.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vogqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد بنا: سعی می کنیم بهانه ای دست داوران ندهیم
11 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛