تاریخ انتشار: 1395/12/18 14:34
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 224443

ابراهیم‌زاده: فوتبال درصدی نیست اما ما تمام تلاشمان را می‌کینم تا لیگ برتری شویم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی شیرین تیم خود برابر خیبرخرم‌آباد از تلاش تیمش با آخرین توان به عشق هواداران مس و مردم کرمان گفت.
ابراهیم‌زاده: فوتبال درصدی نیست اما ما تمام تلاشمان را می‌کینم تا لیگ برتری شویم

به گزارش فرتاک ورزشی از کرمان، منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با بازی تیم خود گفت: قبل از هرچیز باید از تمام مردم کرمان چه آن‌هایی که در ورزشگاه تیم ما را تشویق کردند و چه آن‌هایی که با دعای خیرشان ما را همراهی کردند تشکر کنم و بگویم به واسطه‌ی عشق آن‌ها تا لحظه‌ی آخر دست از تلاش نخواهیم کشید.

 

وی افزود: با وجود غیبت دو بازیکن کلیدی تیم خود در بازی با خیبر، کار سختی داشتیم ولی در زمین بازی با تلاش تمامی تیم اجازه ندادیم که در گرفتن نتیجه به مشکلی بخوریم.

 

ابراهیم‌زاده ادامه داد: تیم خیبر برروی دو موضوع خیلی خوب عمل می‌کرد و آن پرتاب‌های اوت بود و فرستادن توپ‌های بلند از دفاع خود به زمین ما ولی تیم ما به خصوص در نیمه‌ی دوم خیلی خوب بازی را کنترل کرد و جا دارد که به همه‌ی بچه‌های تیمم تبریک و خدا قوت بگویم و تشکر کنم از ان‌ها که فشار تمرینات سخت ما در این روزها را به خوبی تحمل می‌کنند.

 

سرمربی مس کرمان در رابطه با قضاوت این بازی گفت: از آنجا که دو تیم بازی بسیار خوب و جوانمردانه‌ای بازی کردند داوری این بازی نیز برای قاضی میدان راحت‌تر بود و او به خوبی در بازی سوت زد.

 

ابراهیم‌زاده باشگاه مس را یک باشگاه حرفه‌ای و با اخلاق دانست و با رد صحبت‌های سرمربی خیبر که اعلام کرده بود مس پیش از بازی زمین تمرین به آن‌ها نداده است گفت: در صحبتی که با مسئولین تیم خیبر داشتیم مسخص شد که باشگاه ما زمین تمرین در اختیار این تیم قرار داده است و آن‌ها خودشان ترجیح داده‌اند تمرین پیش از بازی نداشته باشند. باشگاه مس کاملا یک باشگاه حرفه‌ای و با اخلاق است و مطمئن باشید در هر شهری که به ما اجازه دهند که در زمین اصلی آن‌ها تمرین کنیم حتی زمین مسابقه را هم در اختیار آن‌ها برای تمرین می‌گذاریم.

 

سرمربی مس در رابطه با درصد شانس صعود مس به لیگ برتر گفت: فوتبال درصدی نیست اما من یک حرف را با قاطعیت اعلام می‌کنم و آن اینکه ما تمام تلاش خود را برای صعود در زمین بازی می‌کنیم. گاهی اتفاقات فوتبال اجازه نمی‌دهد که تلاش ما ثمر کامل داشته باشد مثلا در بازی با پارس اگر اشتباهات مسلم داوری نبود ما امروز در صدر جدول بودیم.

 

ابراهیم‌زاده بازی با فولاد یزد در هفته‌ی آتی را بسیار سخت عنوان می‌کند و می‌گوید: تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می‌جنگند معمولا حریفان خود را در هفته‌های انتهایی دچار مشکل می‌کنند ولی این موضوع دلیلی نیست که هراسی از این بازی داشته باشیم و در این بازی نیز با تمام توان راهی میدان می‌شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwd6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: دیگر بازی‌های داخل و یا خارج خانه برایمان اهمیتی ندارد
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛

امتیازاتی که از نان شب برای ابراهیم زاده واجب تر است
اختصاصی| عادت به مساوی، ترس در اردوی مس؛

لیست 20 نفره مس کرمان مقابل پارس جنوبی+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ابراهیم‌زاده به خط شدند؛