تاریخ انتشار: 1395/06/25 16:39
کد خبر: 261291

بررسی عملکرد مهاجم آینده دار مادریدی ها در اروپا

آلوارو موراتا را باید آقای لیگ قهرمانان بدانیم چون در سه سال اخیر عملکرد او در این تورنمنت عالی بوده است.
بررسی عملکرد مهاجم آینده دار مادریدی ها در اروپا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، موراتا شب گذشته موفق شد با گل دقیقه 94 خود زمینه ساز پیروزی 2-1 رئال برابر اسپورتینگ شود. او شروعی تعیین کننده در لیگ قهرمانان برای کهکشانی ها داشت تا ثابت کند رئال بیهوده برای بازگرداندن او از یووه، 30 میلیون یورو هزینه نکرده است.

 

موراتا در لالیگا نیز گلزنی را از بازی برابر سلتا آغاز کرد. در این رقابت ها موراتا همیشه بازیکنی موثر برای رئال بوده و از سال 2010 که برابر ساراگوسا اولین بازی خود را برای رئال انجام داد، تاکنون در 1225 دقیقه، 11 گل به ثمر رسانده است یعنی متوسط هر 111 دقیقه یک گل که آمار مناسبی است.

 

در لیگ قهرمانان نیز  عملکرد موراتا فوق العاده بوده است. او در 1488 دقیقه حضورش در زمین برای رئال و یوونتوس، 9 گل زده و 6 پاس گل داده است. اولین گل او به شالکه در پیروزی 3-1 رئال در سال 2014 بود.

 

او سپس به یوونتوس رفت و در فصل 2014-2015 با این تیم به فینال نیز رسید. موراتا به دورتموند، رئال و بارسا در مراحل یک چهارم تا فینال گلزنی کرد. در آن فصل او در 744 دقیقه حضورش با پیراهن یووه در لیگ قهرمانان، 5 گل زد و 2 پاس گل داد.

 

فصل گذشته نیز او مقابل سیتی و سویا گلزنی کرد و در یک هشتم نهایی نیز دو پاس گل در مقابل بایرن داد هرچند که نتوانست مانع حذب یووه شود. در چند سال اخیر هیچ بازیکن اسپانیایی نتوانسته عملکردی مثل موراتا در چمپیونزلیگ داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vye6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان می‌داند که گذشته به کارش نخواهد آمد