تاریخ انتشار: 1395/06/12 20:17
سرمربی سپیدرود؛
کد خبر: 263822

نظرمحمدی: سپیدرود واقعی را از نیم فصل به بعد ببینید

کنفرانس خبری پایان بازی سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل که در جریان هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) با پیروزی ۳بر یک سپیدرود به پایان رسید با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد.
نظرمحمدی: سپیدرود واقعی را از نیم فصل به بعد ببینید

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت که به دلیل اخراج در دیدار مقابل ملوان بازی امروز را از روی سکوها دنبال کرد، در جمع خبرنگاران گفت:  پس از دیدار با ملوان، روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم و تلاش کردیم به آن بازی فکر نکنیم اما در ۲۵ دقیقه اول بازی نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه: سپیدرود رشت پتانسیل لازم را دارد و عملکرد تیم مدیریتی باشگاه تصویری که سالها از سپیدرود به عنوان یک باشگاه دست دومی در حال کنار رفتن است و تلاش میکنیم شخصیت یک تیم دسته اولی و حتی لیگ برتری را به تیم بدهیم اما به لحاظ سخت افزادی و توان مالی مشکلات زیادی داریم و هنوز بدهی های فصل گذشته پرداخت نشده است.

نظرمحمدی تصریح کرد؛ تیم اصلی سپیدرود در این فصل را از هفته ششم خواهیم دید.

نظرمحمدی با اشاره به حواشی دیدار با ملوان تصریح کرد: تیم داوری در دیدار با ملوان از دقیقه ۹ ترمز تیم ما را کشید و شجاعت سپیدرود را در شرایط حساس و جو سنگین دربی گرفت.

نظرمحمدی افزود: پس از بازی ملوان تمام مسوولیت شکست را پذیرفتم تا بازیکنان با روحیه و شجاعت تمام به دیدار با خونه به خونه بیایند.

نظرمحمدی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات خط دفاع سپیدرود گفت: بخشی از مشکلات و اشتباهات خط دفاع به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران و زمین خیس بود اما قطعا مشکلات و نقاط ضعفی وجود دارد اما ما در حال کار کردن و آنالیز تیم هستیم و هفته به هفته در حال بهبود عملکرد تیم هستیم اما معتقدم تیمی که از لیگ دو بیاید و در لیگ یک در پنج بازی سه گل بخورد عملکرد چندان ضعیفی ندارد.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ضرورت حفظ آرامش تیم توسط سرمربی بویژه در دربی گیلان بیان کرد: در بازی با ملوان مطمئنم قرار نبود سپیدرود برنده باشد اما مطمئن باشید ما روی این مساله توجه داریم و تلاش میکنیم کل تیم در شرایط حساس آرامش خود را حفظ کند./گیل نگاه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5jqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نساجی از سمتش استعفا داد/ بحران در نساجی مازندران