تاریخ انتشار: 1396/08/18 21:55
اختصاصی| در اکسین چه خبر است؛
کد خبر: 174446

فشار به داوران به بهانه کناره گیری از لیگ/ افرادی که عکس با شورت ورزشی ندارند برای اکسین تصمیم گیری می کنند

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز پس از پیروزی مقابل صبای قم، اظهارات عجیبی را بر زبان جاری کرد.
فشار به داوران به بهانه کناره گیری از لیگ/ افرادی که عکس با شورت ورزشی ندارند برای اکسین تصمیم گیری می کنند

 علی لطیفی سرمربی اکسین در پایان بازی با صبا در بخشی از مصاحبه مطبوعاتی‌اش عنوان کرده بود که مسئولین این باشگاه، قصد کناره‌گیری از لیگ را داشتند زیرا داوری‌ها آنقدر علیه اکسین بوده است که در برخی بازی‌ها، نتیجه طور دیگری رقم خورده است.

فشار علی لطیفی روی داوران جوان لیگ یک، کار بسیار غیراخلاقی می‌باشد زیرا داوران تحت تاثیر مصاحبه‌های مربیان مشهور قرار می‌گیرند و امکان دارد با اشتباهشان، سبب باخت تیمی شوند. نمونه بارز این موضوع را می‌توان در بازی اکسین و صبا مشاهده کرد. گل صحیح جهانگیر عسگری به اکسین که به اشتباه توسط داور مردود اعلام شد، نمونه بارز کارهایی است که برخی‌ها در لیگ یک صورت می‌دهند.

فشار لطیفی روی داور بازی اکسین و صبا جنبه دیگری نیز دارد. لطیفی که نتایج نوسانی زیادی را با اکسین گرفت، اولتیماتوم جدی از سوی مدیرعامل تیم دریافت کرد و لطیفی اگر در آن بازی به پیروزی نمی‌رسید، مدیران این تیم تصمیمی جدید برای کادرفنی خود می‌گرفتند.

بازیکنان و کادرفنی اکسین تاکنون 40 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و نتایج بد این تیم در ادامه حیاتش، یقینا می‌تواند ابعاد دیگری از تیم‌داری عجیب و غریب این باشگاه را رسانه‌ای کند.

البته ناگفته نماند مشاور مدیر عامل که دارای سمت در باشگاه نیز هست با استفاده از وبسایت خود که مربوط به اخبار لیگ یک است فشار بسیار زیادی را به داوران وارد می‌کند تا تحت تاثیر قرار‌گیرند که امیدواریم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون به این قضیه ورود کنند و جلوی آقایان را بگیرند.

اکنون باشگاه صبای قم‌ متضرر شده و دیگر تیم ها نیز به همین‌گونه!!  مشخص نیست تا پایان لیگ‌ چند تیم دیگر قرار است ضرر کنند،لطیفی و مدیر عامل برای رهایی از فشار و رسیدن به آرامش باید مشاورانی که حتی یک عکس با شورت ورزشی ندارند را تغییر دهند وگرنه تبعات آن را باید به دوش بکشند چرا که علی لطیفی فرد با کارنامه ای است و باید بیشتر قدر جایگاه خود را بداند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7b6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صبای قم-اکسین؛ آخرین فرصت لطیفی روی نیمکت اکسین!
اختصاصی| صبا به دنبال اولین پیروزی خانگی؛

چراغ خطر برای لطیفی در اکسین؛ نبری، رفتی!
اختصاصی| هتریک اکسین در تساوی؛

آقای لطیفی؛ پیروزی در خارج از خانه جسارت می‎خواهد
اختصاصی| روزهای سخت اکسین بدور از خانه؛