تاریخ انتشار: 1396/03/03 12:55
کد خبر: 208822

پیروزی یک‌نیمه‌ای ایران مقابل زامبیا

تیم فوتبال جوانان ایران در جام جهانی فوتبال جوانان به مصاف زامبیا رفت و پیروز راهی رختکن شد.
پیروزی یک‌نیمه‌ای ایران مقابل زامبیا
تیم فوتبال جوانان ایران در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان از ساعت 12:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی ججو کره جنوبی به مصاف زامبیا رفته است.
 
شاگردان امیرحسین پیروانی بازی را خوب شروع کردند و در همان 5 دقیقه ابتدایی دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند.
 
اشتباه فاحش دروازه‌بان زامبیا باعث شد رضا شکاری توپ را بگیرد. مهاجم شماره 10 ایران با یک دریبل زیبا، مدافع روبروی خود را جا گذاشت و با یک ضربه پای چپ در موقعیت تک‌به‌تک، گل اول بازی را به ثمر رساند.
 
بعد از گل ایران، تب بازی فروکش کرد و زامبیا هم معدود موقعیت‌هایی داشت که البته نتیجه‌ای در بر نداشت. در دقیقه 23 ساکالا ضربه سر خطرناکی را روانه دروازه ایران کرد که از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
مهران درخشان‌مهر در دقیقه 28 برای زدن ضربه سر با «نیوندو» و میرزازاد به هوا بلند شد که برخورد شدیدی با مدافع حریف داشت و مصدومیت او بازی را برای دقایقی متوقف کرد. شدت مصدومیت درخشان‌مهر به حدی بود که مداوا کنار زمین ادامه داشت.
 
در دقایق تلف شده نیمه اول، ضربه سر زیبای «ساکالا» به تیرک عمودی دروازه ایران برخورد کرد و شاگردان امیرحسین پیروانی توانستند برنده به رختکن بروند.
 
 
ترکیب ایران:
 
نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر، محمد مهدی مهدی‌خانی، رضا شکاری، رضا جعفری، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن و عارف آقاسی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9j7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش زنده؛ ایران 1 - زامبیا 0