تاریخ انتشار: 1402/04/01 18:45
کد خبر: 3970

ایجنت مخفی الهلال برای راضی کردن لوکاکو

باشگاه الهلال برای راضی کردن روملو لوکاکو و پیوستن او به این تیم، یک اسلحه جدید پیدا کرده است.
ایجنت مخفی الهلال برای راضی کردن لوکاکو

لیونل مسی تنها ستاره‌ای نیست که به الهلال جواب منفی داده است. آن‌ها پیش‌تر سعی کردند روملو لوکاکو را هم بخرند اما از مهاجم بلژیکی نه شنیدند. به همین دلیل دست به ابتکار جدیدی زده‌اند.

کالیدو کولیبالی که رابطه دوستانه نزدیکی با لوکاکو دارد، از طرف الهلال مامور شده تا این ستاره گلزن را راضی کند با او به این تیم عربستانی ملحق شود. گفته می‌شود الهلال حاضر است سالانه حدود 30 میلیون یورو به لوکاکو دستمزد بپردازد.

این در حالی است که میلان هم وارد رقابت برای جذب او شده و با چلسی مذاکره کرده است. ورود میلان به مذاکرات، نحوه برخورد چلسی با اینتر را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد و احتمالا مدیران چلسی سخت‌گیری بیشتری در قبال پیشنهادات اینتر خواهند داشت.

1890227

هم اکنون پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر به لندن رفته تا برای قرض گرفتن لوکاکو و کولیبالی با چلسی مذاکره کند. البته وضعیت کولیبالی مشخص است و او به عربستان خواهد رفت؛ اما شرایط لوکاکو مشخص نیست.

اما قطعا کار برای اینتر سخت است چون لوکاکو حالا دو خریدار دست به نقد دارد، یعنی الهلال و میلان و بعید است چلسی راضی به قرض دادن او شود؛ مگر این که اینتر حاضر شود در ازای این مهاجم، دامفرایس یا اونانا را به چلسی بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yakm4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاتل پرسپولیس و استقلال به ایران می‌آید؟