تاریخ انتشار: 1395/11/26 11:34
کد خبر: 229294

دربی؛ رفاقت، درگیری و اخراج

مهدی رحمتی بعد از دربی و برد شیرین استقلال روبه‌روی دوربین برنامه نود قرار گرفت.
دربی؛ رفاقت، درگیری و اخراج

مهدی رحمتی بعد از دربی و برد شیرین استقلال روبه‌روی دوربین برنامه نود قرار گرفت.

 

شرایط دربی: گل اول را که خوردم اسکوربورد را دیدم. دقیقه 5 بود و گفتم خدایا کمک‌مان کن تا موفق شویم ، بعد از آن طارمی داشت مجدد روی ضربه سر گل میزد ، سر پادوانی داد زدم که حواسش به طارمی باشد. خوشبختانه بلافاصله بعد از گل اول پرسپولیس دو موقعیت به دست آوردیم و دو گل زدیم تا شرایط بازی عوض شود.

درگیری با حسینی: وقتی پرسپولیس کرنر را زد من در محوطه نبودم اما سیدجلال از پشت با آرنج به من زد، من به او گفتم نامرد چرا من را از پشت می‌زنی که به من حمله کرد. سید جلال به سمتم حمله کرد و من به بازیکنان گفتم ولش کنید بیاید بزند، بعد از 5 سال رفاقت با جلال، اخلاقش را می‌شناسم. سید جلال تا 2 قدمی هم بیاید نمی‌زند.

اخراج از زمین: به  فغانی گفتم چرا کارت قرمز دادی؟ ما همه بازیکنان با هم دوست هستیم و برخوردها در دربی طبیعی است. در ادامه محسن مسلمان عصبی بود که گفتم خودت را کنترل کن. او هم گفت سال قبل شما 4 گل خوردید اینطور با ما رفتار کردید، می‌توانید خوشحالی آن‌ها را در دربی سال پیش ببینید. مهدی طارمی سال قبل بعد از گل چهارم پرسپولیس عدد 4 را در دو قدمی من نشان داد اما هیچ واکنشی نشان ندادم. اگر من ظرفیت نداشتم همان موقع واکنش نشان می‌دادم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrb8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا داورِ دربی سوت پایان مسابقه را زودتر زد؟ /+ اسناد تصویری