تاریخ انتشار: 1402/10/02 20:02
کد خبر: 1264575

لیورپول ۱-۱ آرسنال: همه چیز به نفع گواردیولا

لیورپول و آرسنال در دیداری جذاب از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به تساوی ۱-۱ رسیدند.
لیورپول ۱-۱ آرسنال: همه چیز به نفع گواردیولا

به گزارش فرتاک ورزشی

در مهم‌ترین دیدار این هفته فوتبال اروپا، لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد برابر همدیگر صف‌آرایی کردند. در این بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما در نهایت دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

توپچی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴ روی سانتر مارتین اودگارد، گابریل ماگالاش با ضربه سری زیبا حساب کار را ۱-۰ کرد.

1970384

در دقیقه ۱۴ صلاح در موقعیت عالی‌ای برای شوت‌زنی قرار گرفت اما والی او به تور کنار دروازه خورد.

لیورپول فشار حملاتش را حفظ کرد اما نتوانست دروازه رقیب را به شکل جدی تهدید کند تا اینکه در دقیقه ۲۹ روی پاس بلند و فوق‌العاده الکساندر آرنولد، صلاح در سمت راست به توپ رسید. او زینچنکو را به خوبی از پیش رو برداشت و ضربه‌ای مهارنشدنی را به طاق دروازه کوبید تا بازی را ۱-۱ کند.

1970382

در دقیقه ۴۱ گابریل ژسوس با آلیسون تک به تک شد. دروازه‌بان لیورپول از دروازه خارج شد و تلاش کرد توپ را از مقابل پای ژسوس دفع کند اما در ادامه توپ به مارتینلی رسید. او مقابل آلیسون قرار داشت و می‌توانست دروازه را باز کند اما ضربه‌اش از کنار دروازه بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم لیورپول بهتر بازی را شروع کرد. در دقیقه ۵۴ ضربه جو گومز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند و هیچکدام عقب‌نشینی نکردند اما دفاع مستحکم و خوب از هر دو تیم مانع خلق موقعیت جدی شد.

در دقیقه ۷۱ شوت خطرناک الیوت پس از برخورد با گابریل به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۳ قرمزها به رهبری صلاح در یک موقعیت ضدحمله عالی قرار گرفتند. آنها ۵ به ۲ بودند و این فرصتی عالی برای زدن گل برتری بود. صلاح توپ را تا پشت محوطه جلو برد و آن را به آرنولد در داخل باکس پاس داد اما ضربه مدافع انگلیسی به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

1970383

پس از این حمله آرسنال کمی عقب کشید و سرعت بازی نیز کمتر شد و در دقایق پایانی نتوانستیم شاهد خلق موقعیت جدی‌‌ای باشیم و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. آرسنال در صدر جدول ۴۰ امتیازی شد و لیورپول با ۳۹ امتیاز در رده دوم ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkm7n

آخرین اخبار