تاریخ انتشار: 1402/11/27 11:03
کد خبر: 1267517

پست عجیب باشگاه ختافه درباره امباپه

باشگاه ختافه اسپانیا درباره ستاره فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن پست عجیبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
پست عجیب باشگاه ختافه درباره امباپه

در روزهایی که بازار شایعه پراکنی راجع به آینده کیلیان امباپه داغ است، باشگاه ختافه هم سعی کرده که از این قافله عقب نماند و پستی عجیب در صفحه اختصاصی این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تصویر ستاره فرانسوی را با پیراهن این تیم منتشر کرده است.

خرید امباپه برای ختافه با هزینه‌ سرسام‌آور پرداخت حقوق  و پاداش‌های بازیکن، چیزی فراتر از یک رؤیا است اما این باعث نشده که مسئولان رسانه‌ای باشگاه از فرصت جلب توجه به وسیله نام بازیکن سابق موناکو چشم پوشی کنند؛ به همین دلیل هم آنها تصویری از بازیکن فرانسوی با پیراهن ختافه منتشر کرده‌اند که البته به نظر می‌رسد این پست بیشتر شبیه یک جور طعنه به رقیب همشهری یعنی رئال مادرید به خاطر طولانی شدن پروسه جذب بازیکن موردنظرش باشد.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , کیلیان امباپه , تیم فوتبال رئال مادرید , تیم فوتبال ختافه ,

در کنار تصویر امباپه، دو واژه تیک تاک و شکلک لاکپشت دیده می‌شود که گویای بیش از اندازه پیش رفتن پروژه پرهیاهوی مادریدی‌ها برای جذب ستاره پاری‌سن‌ژرمن است.

اینطور که به نظر می‌رسد امباپه قرار است فصل آینده در ورزشگاه کولسئوم ختافه بازی کند، البته نه با پیراهن این تیم بلکه با پیراهن سفید رئالی‌ها، البته اگر داستان فصل قبل تکرار نشود و پاریسی‌ها با یک پیشنهاد مالی پرزرق‌و‌برق دیگر بازیکن را به ماندن در پارک دو پرنس وسوسه نکنند.

قرارداد امباپه با PSG تا پایان فصل است و او از ابتدای سال 2024 آزاد بوده که بدون هماهنگی باشگاه با مشتریانش مذاکره کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekrn9

آخرین اخبار