تاریخ انتشار: 1396/09/25 22:07
کد خبر: 169037

پیروزی چلسی و آرسنال مقابل حریفان خود

آرسنال و چلسی مقابل میهمانان خود با یک گل پیروز شدند.
پیروزی چلسی و آرسنال مقابل حریفان خود

هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس عصرشنبه آغاز شد که در مهمترین دیدارها، تیم های لندنی آرسنال و چلسی، مقابل میهمانان خود به پیروزی های ۱-۰ رسیدند.

در اولین بازی هفته، کریستال پالاس در کینگ پاور دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۳-۰ لسترسیتی ده نفره را شکست داد. در این مسابقه، بنتکه، زاها و ساکو برای میهمان گلزنی کردند.

آرسنال در خانه میزبان نیوکاسل بود که موفق شد با تک گل اوزیل رقیبش را از پیش رو بردارد، در این مسابقه آرسنال تا دقیقه ۷۵ سوار بر بازی بود ولی تنها به یک گل رسید، که این گل روی ضربه قشنگ اوزیل در دقیقه ۲۴ به ثبت رسید. در اواخر مسابقه، نیوکاسل چند فرصت برای گلزنی داشت ولی آرسنال مقاومت کرد و به سه امتیاز حساس مسابقه رسید. بازی تیم های برایتون و برنلی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

چلسی موفق شد در خانه خود با تک گل آلونسو، ۱-۰ از سد ساوتهمپتون بگذرد تا همچنان به عنوان تیم سوم لیگ جزیره، در تعقیب دو تیم شهر منچستر باشد. در این مسابقه آلونسو در وقت های اضافه نیمه اول، تک گل مسابقه را به ثمر رساند و چلسی ۳۸ امتیازی شد.

هادرزفیلد هم دست به کار بزرگی زد و موفق شد در زمین واتفورد، به برتری ۴-۱ برسد. در این مسابقه شاهد دو اخراجی بودیم و هادرزفیلد با این برد، به رده یازدهم رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m75a5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار حساس هفته پنج لیگ جزیره با تساوی به پایان رسید