تاریخ انتشار: 1396/02/13 19:31
کد خبر: 213117

بارسلونا و رد تماس با لورن بلان برای جایگزینی لوئیز انریکه

بارسا برخلاف شایعات اخیر، با بلان تماسی نگرفته است.
بارسلونا و رد تماس با لورن بلان برای جایگزینی لوئیز انریکه

 باشگاه بارسلونا که این روزها به دنبال انتخاب جانشین لوئیز انریکه است، شایعات اخیر مبنی بر مذاکره و  تماس با بازیکن سابق باشگاه، لورن بلان را رد کرد.

به گزارش mundodeportivo، جانشین انریکه روی نیمکت بارسلونا هنوز هم یک راز سر به مهر است. هر روز شایعه ای جدید و نامی جدید پیرامون نیمکت داغ آبی اناری‌ها به گوش می‌رسد. به جز والورده و اونزوئه که به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه‌های بارسلونا هستند، اخیرا گمانه زنی‌هایی از سوی رسانه‌های کاتالونیایی مبنی بر ورود نام خوان آنتونیو پیتزی و لورن بلان به لیست نامزدها منتشر شده است.

گزینه اول که روز گذشته از طریق مدیربرنامه‌هایش جدایی از تیم ملی شیلی را در مقطع فعلی انتخاب اشتباهی دانست و عنوان کرد پیشنهاد احتمالی بارسا رد خواهد شد. لورن بلان هم که از تابستان گذشته تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته، شاید جزو گزینه‌ها باشد اما بارسلونا با او تماسی نداشته است. بلان بازیکن اسبق بارسلوناست و سبک بازی تیم‌هایش مالکانه است و به لحاظ فنی شاید کیفیت‌های لازم برای مربی‌گری در بارسا را داشته باشد اما به نظر نمی‌رسد شانسی برای هدایت آبی اناری‌ها داشته باشد.

با این حساب باید از بین اونزوئه و والورده یکی را به عنوان مربی بعدی بارسا بدانیم. کنفرانس مطبوعاتی فردای رئیس اتلتیک بیلبائو شاید به شفاف‌تر شدن اوضاع کمک بیشتری کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzpv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا و تکذیب مذاکره با والورده