تاریخ انتشار: 1396/02/20 11:59
کد خبر: 211720

امباپه: بازی برابر یوونتوس درس‌های زیادی به من داد

مهاجم جوان تیم فوتبال موناکو روبه‌رو شدن با یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را درس آموزنده دانست که به او و هم‌تیمی‌هایش برای بازگشت به این رقابت‌ها در فصل آینده تجربه بیشتری می‌دهد.
امباپه: بازی برابر یوونتوس درس‌های زیادی به من داد

کایلیان امباپه زننده تنها گل شکست 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال موناکو در خانه یوونتوس، با وجود حذف تیمش از گردونه رقابت‌ها، از آنچه در این رقابت‌ها کسب کرده، راضی است.

وی به نشریه اکیپ گفت: ما با تمام قوا پا به میدان گذاشتیم و می‌خواستیم کار را برای یوونتوس سخت کنیم اما فقط در برخی حوزه‌ها موفق به انجام این کار شدیم که این برای عبور از سد تیمی مانند یوونتوس کافی نیست. با این حال ما سربلند لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم. گلی که زدم متأسفانه بی‌فایده بود و فقط یک روایت از آن باقی خواهد ماند. با همه این‌ها در این فصل از رقابت‌های اروپایی چیزهای زیادی نبوده که ما حسرت‌شان را بخوریم. همین که برابر بهترین تیم‌های اروپا قرار گرفتیم خوب است چون به ما چیزهای زیادی آموخت. من هم به شخصه درس‌های زیادی از بازی‌مان برابر یوونتوس گرفتم. فصل بعد تلاش می‌کنیم که بهتر از امسال در این رقابت ظاهر شویم.

امباپه 18 ساله که به خاطر درخشش در این فصل لیگ قهرمانان مشتریان زیادی پیدا کرده است و گفته می‌شود که تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا ممکن است برای جذب او دست به کار شوند، درباره آینده‌اش هم اظهار داشت: در حال حاضر من از وضعیتم راضی هستم به خصوص بعد از اتفاقی که در این فصل برای ما رخ داده است. هنوز چند بازی مهم دیگر داریم و من باید روی آنها تمرکز کنم. وقتی فصل به پایان برسد خواهم توانست به شما درباره آینده‌ام پاسخ دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7jar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان ستاره جوان موناکو برای بوفون