تاریخ انتشار: 1396/09/23 20:27
زمانی که ما در لیگ برتر بازی می‌کردیم شاید بازیکنان پرسپولیس لیگ یک بازی می‌کردند؛
کد خبر: 169336

کاپیتان بادران: تحت تاثیر جو قرار نداریم/ آمادگی کامل برای پیروزی برابر پرسپولیس را داریم

کاپیتان تیم فوتبال بادران تهران گفت: اگر همان بازی‌هایی که در لیگ یک انجام می‌دادیم را بدهیم، می‌توانیم پیروز شویم.
کاپیتان بادران: تحت تاثیر جو قرار نداریم/ آمادگی کامل برای پیروزی برابر پرسپولیس را داریم

 محمود تیغ نورد کاپیتان تیم بادران تهران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با پرسپولیس تهران گفت: این بازی یکی از بازی‌های خوب و بزرگ برای مجموعه بادران است. پرسپولیس قطعا یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران در سه سال گذشته می‌باشد. آنها تیم قابل احترامی هستند و در خط حمله فوق‌العاده‌اند اما این چیز برای ما عجیب و غریب نیست.

وی افزود: ما نفرات خوبی داریم و این بازی علی‌رغم جو رسانه‌ها، برای ما یک بازی کاملا معمولی به حساب می‌آید زیرا بازیکنانی داریم که بارها مقابل تیم‌های بزرگ از جمله پرسپولیس بازی کرده‌اند و شرایط بازی مقابل این تیم را تجربه کرده‌اند و باید بگویم که بازیکنان بادران، برای تقابل با پرسپولیس جو زده نشده و برای پیروزی مقابل این تیم، کامل آماده‌اند.

تیغ‌نورد درخصوص خط دفاعی قدرتمند پرسپولیس گفت: ما هم مانند پرسپولیس تیمی هستیم که خوب گل می‌زنیم. اگر بازی‌های ما را در لیگ دنبال کنید می‌بینید که بیشترین موقعیت‌ها را تیم ما خلق می‌کند و ما بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار داریم و قطعا مدافعان پرسپولیس روز سختی را مقابل ما خواهند داشت. من برای پرسپولیس کری نمی‌خوانم اما می‌توانیم آنها را شکست دهیم و اگر همان بازی‌هایی که در لیگ یک انجام می‌دادیم را بدهیم، می‌توانیم پیروز شویم.

کاپیتان بادران ادامه داد: عقیده ما و کادرفنی تیم این است که کار پرسپولیس را در 90 دقیقه تمام کنیم و بتوانیم آنها را شکست دهیم. ما میزبان این دیدار هستیم و به غیر از دربی، اولین بار است که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با لباس دوم خود باید بازی کند. تاکنون 8 تا 10 هزار بلیط برای هواداران بادران به فروش رفته است و قطعا با حضور حداکثری هواداران دو تیم، بازی زیبا و جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ما تیم قابل احترامی هستیم و بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی داریم. زمانی که ما در لیگ برتر بازی می‌کردیم، شاید بازیکنان فعلی پرسپولیس در لیگ یک بازی می‌کردند و چرخه فوتبال سبب شده تا اکنون در این وضعیت قرار بگیریم اما با اکثر بازیکنان پرسپولیس رفیق هستیم و آشنایی کامل نسبت به هم داریم.

تیغ‌نورد در خاتمه افزود: این شروع کار بادران در فوتبال ایران است. هدف امسال باشگاه قهرمانی در مسابقات لیگ یک است و مدیران تیم عقیده دارند تا با حضور در لیگ برتر، بتوانند راحت‌تر با تیم‌های بزرگ بازی کنند و نیم نگاهی نیز به آسیا دارند.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6ogk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت حضور محمود تیغ نورد در اردوی بادران مشخص شد
کاپیتان تیم را تنها نگذاشت؛