تاریخ انتشار: 1395/08/30 18:15
کد خبر: 248047

انگیزه‌های بازیکنان جوان محفوظ؛ استفاده از جان جوانی ابتر نماند

بعد از شکست تیم مس در کرمان و برابر سپیدرود موضوعی که به نوعی تنها دلخوشی هواداران مس برای تسکین درد این شکست بود، حضور پرتعداد بازیکنان جوان و جویای نام در ترکیب این تیم بود که سبب می‌شد آن ها حداقل به واسطه‌ی سود حضور آن‌ها در ترکیب مس برای آینده، غم این باخت را برای خود هضم کنند.
انگیزه‌های بازیکنان جوان محفوظ؛ استفاده از جان جوانی ابتر نماند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با بازگشت سیل پرتعداد مصدومان مس به شرایط بازی که در تمرینات این تیم حاضر شدند، موجی از خوشحالی برای کرمانی‌ها ایجاد می‌شود که ترکیب کامل تیم آن‌ها پس از چند هفته مجددا گرد هم می‌ایند و با بازگشت نفرات اصلی مس، قدرت این تیم نیز برای بازی‌های آتی افزایش می‌یابد.

اما در کنار این شادی منطقی و صحیح، نگرانی نیز وجود دارد از بابت اینکه استفاده از بازیکنان جوان مس تنها به واسطه‌ی مصدومیت نفرات مس و بسته بودن دست کادر فنی این تیم صورت گرفته باشد و استفاده از این بازیکنان ابتر و ناتمام باقی بماند و همانند سال‌های قبل، استفاده از این دسته بازیکنان به یکی، دو بازی بسنده شود و بازهم این نفرات فرصتی برای ارایه توانایی های خود نداشته باشند.

البته که کادر فنی مس برای کسب نتیجه کامل‌ترین ترکیب و بهترین نفرات را می‌خواهد و طبیعی است که همه‌ی هواداران مس نیز نتیجه‌ی بازی را طلب دارند و همین سبب می‌شود که کادر فنی مس نیز رو به بهترین بازیکنان خود برای رسیدن به نتیجه داشته باشد.

اما بهرشکل از ابتدای فصل شعار مجموعه‌ی مس پشتوانه‌سازی صحیح و آینده نگری اصولی بود و همین سبب می‌شود که قطعا همگان منتظر استفاده برنامه‌ریزی شده و منطقی از بازیکنان جوان و جویای نام مس در ترکیب این تیم باشند.

هرچند هیچکس انتظار ندارد ترکیب تیم مس با وجود نفرات باتجربه‌تر، در بازی‌های سخت مملو از بازیکنان جوان شود اما اینکه از سوی مقابل تا ماه ها این بازیکنان نیز فرصت بازی پیدا نکنند و مجددا نیمکت نشین صرف شوند نیز موضوعی نیست که حداقل با هدف امسال مس همخوانی داشته باشد.

قطعا کادر فنی مس برنامه‌ریزی اصولی و مشخصی برای استفاده از بازیکنانی دارد که سراسر انگیزه هستند و می‌خواهند در این فصل که بهرشکل نوبت به آن‌ها رسیده است خود را تمام قد ثابت کنند.

البته این بازیکنان باید بدانند در زمین بازی خیلی بهتر از بازی با سپیدرود رشت باید باشند تا اعتمادها و اعتقادها برای بازی رسین به آن‌ها در ترکیب مس دو چندان شود و آن‌ها آنقدر اعتماد به نفس و آمادگی فنی داشته باشند که از کوچکترین فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند و به صرف بازی در زمین راضی نباشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwgaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی از وضعیت مصدومان تیم مس کرمان