تاریخ انتشار: 1396/02/08 13:05
اختصاصی| سرمربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 214318

مهدی تارتار: همیشه آماده خدمت به پرسپولیس هستم/ شهر جم و مردمش را خیلی دوست دارم/ روز اول 500 نفر هوادار داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم باکسب عنوان قهرمانی در لیگ یک، در برنامه تلوزیونی لیگ یک حضور پیدا کرد.
مهدی تارتار: همیشه آماده خدمت به پرسپولیس هستم/ شهر جم و مردمش را خیلی دوست دارم/ روز اول 500 نفر هوادار داشتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم باحضور در برنامه لیگ یک درخصوص موفقیتش در جم گفت: جا دارد تبریک بگویم به مردم بوشهر علی الخصوص مردم جم بابت صعود تاریخی پارس جنوبی جم. دو هفته مانده به شروع مسابقات بود که آقای رضائیان تماس گرفتند و پیشنهاد دادند و واقعا برایم سخت بود چون سابقه حضور در لیگ یک نداشتم و قبول مسئولیت این تیم، یک ریسک بزرگ بود. من رفتم تیم را همراه همکارانم آقایان پاشایی و ایرانلو از نزدیک ببینم. همکارانم نگران بودند و گفتم ببینید چندتا بازیکن بیرون هست و دیدیم می‌شود چندتا بازیکن دیگه جذب کنیم.

وی افزود: من از زمانی که بازی می کردم همیشه با بازیکن های تیم خوب صحبت می کردم. اشمیت سرمربی سابق پرسپولیس به من گفت تو می تونی مربی خوبی بشی چون می تونی با اطرافیان رابطه خوبی بگیری. نسبت فامیلی که باآقا فیروز داشتم، علاقه پیدا کردم که کار مربی گری را آغاز کنم و خداروشکر از این کارم لذت می برم. از آقای انصاری فرد تشکر می کنم که راه آهن را به من داد و در جام حذفی رفتیم فینال و تیم را در لیگ نگه داشتیم و استارت کار حرفه‌ای من از آنجا بود. متاسفانه زمانی به مربی های جوان اعتماد می شود که بودجه نباشد. اهداف بزرگی در سر دارم و هنوز به هیچ جایی نرسیدم و الان اول راه هستم.

وی درخصوص عصبی شدن‌های فراوانش گفت: واقعا من تعمل ناعلالتی را ندارم و دوست ندارم حقم خورده شود. در مسابقات امسال در دو بازی از ناحیه داوری ضربه خوردیم. بازی با مس و ملوان که در خارج از خانه داشتیم، داور خیلی اذیتمان کرد. من معتقد هستم داوران ما داوران پاکی هستند. اشتباه بود اما اگر تیم ما صعود نمی کرد این دو تا داور را نمی بخشیدم.

تارتار درخصوص سطح بازی‌های لیگ یک گفت: واقعا لیگ یک سخت تر از لیگ برتر است، بخصوص امسال. از خیلی ها پرسیدم و گفتند امسال واقعا سخت ترین سال لیگ یک بود. 10-11 تیم شایسته لیگ برتری شدن بودند و اینکه دو سهمیه فقط می توانند به لیگ برتر بروند واقعا اجحاف است، مگر اینکه تیم ها را مساوی بکنند و تیم های لیگ یک را نیز 16 تا بکنند. در چگونگی بازی ها باید بهتر شود و کیفیت زمین و امنیت ورزشگاه باید بهتر شود.

وی افزود: جا دارد از رئیس هیات مدیره آقای یوسفی تشکر کنم. همچنین شخص آقای رضائیان که برای ما زحمت کشید و هیچ کم و کاستی برای ما نگذاشت. از هوادارانمان تشکر می کنم که اول 500 نفر بودند اما در بازی قبلی ما، 13 هزار نفر هوادار آمده بود و این برای ما ارزش مند است.

تارتار درخصوص درگیری لطفی با سیروس دین محمدی در بازی با راه‌آهن گفت: آقا سیروس از دوستان من هستند ولی در بحث مربی گری یک سری مسائل هست که اون جنگی که هست باید این ها را تحمل کرد ما باید بازی را می بردیم و تیم حریف نیز روی داوری کمی شلوغ بازی می کرد و ما مجبور شدیم وارد شویم.

وی درخصوص فصل آینده پارس جنوبی گفت: استقلال صنعتی خوزستان در دو سال اولش در لیگ برتر در پلی آف ماند و سال بعدش در روز آخرش در لیگ ماند و سال سوم قهرمان لیگ برتر شد. ما باید برای فصل آینده برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و در بحث زیرساخت و بودجه، باید خیلی خوب عمل کنیم. فکر نکنم در جم مشکل مالی خواصی وجود داشته باشد. در شهری هستیم که خیلی دور است از تهران و لازمه اش این است که هزینه باید بکنیم تا بازیکن خوب بیاید و اگر بازیکن خوب نگیریم، مربی نیز نمی تواند کاری بکند.

وی درخصوص مردم و هواداران شهرستان جم گفت: واقعا مردم خیلی خونگرم و دوست داشتی دارد. از همه جای ایران در جم هستند و از نظر آب و هوایی قابل قیاس با سایر نقاط کشور نیست. محصولات خیلی خوبی دارد. کلا شهر خوب وباصفایی است و من خیلی این شهر را دوست دارم.

تارتار درخصوص رویاپردازی درخصوص مربی گری در پرسپولیس گفت: بالاخره همانطوری که گفتم اهداف بزرگی در سرم هست و می خواهم تا پایان این کار جلو بروم. پرسپولیسی تیمی بوده که برای این تیم دست زدم و تشویقش کردم و از ورامین می‌آمدم ورزشگاه و این تیم را تشویق می کردم و همیشه آماده خدمت به پرسپولیس هستم. خانواده ما از بچگی پرسپولیس بودیم و الان هم خیلی دوستش داریم و از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم. خیلی دوست دارم نفت تهران با آقای دایی قهرمان جام حذفی شود.

وی درخصوص رمز موفقیتش گفت: همیشه تشنه یادگیری هستم. به بازیکن هایم می گویم تشنه باشید و بروید بالاتر. علیرضا جهانبخش روزی که من در داماش به او بازی می دادم کار را گرفت و رفت بالا تیم ملی و الان هم در اروپا هست و بازیکنان ایرانی می توانند این کار را بکنند و به شرطی که خودمان بخواهیم. ما توپ را در این بازی ها نگاه نمی کنیم و جاهای دیگر را کارشناسی می کنیم. رفتن در سر تمرین کارلوس کی روش که مربی رئال بوده، درس بزرگی بود.

تارتار درخصوص فیروز کریمی گفت: آقافیروز از دور خیلی آدم خطرنکای است اما از نزدیک خیلی آدم ساده‌ای است. من حدود 10-12 سال شاگرد ایشان بودم و در نهایت داماد ایشان شدم و از همسرم تشکر می کنم. همسرم نیز تشکر می کنم و واقعا آنالیزور خوبی است و کمک های خوبی از ایشان گرفتم.

وی در پایان گفت: از مسئولین سیاسی جم، هواداران، بازیکنان که از عوامل اصلی قهرمانی ما بودند تشکر می کنم. هدف موفقیت و صعود به لیگ برتر بوده و خداروشکر می‌کنم. از همه آن‌هایی که برای من پیام دادند و تقدیر کردند از من تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvda6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ده نکته درباره پارس جنوبی جم اولین صعود کننده لیگ یک
اختصاصی| شایسته ترین تیم از جهت آمار؛

پارس جنوبی در اندیشه قهرمانی سه گانه
اختصاصی| افتخاری دیگر برای مردم جم؛

تارتار باصدرنشینی لیگ برتر را نشانه رفت؛ مایلی کهن چیزی در بساط نداشت
اختصاصی| شکار قوی سپید در جم با حمایت 10 هزار هوادار؛

با پورامینی خیال تارتار راحت است
اختصاصی| هافبکی که معادلات را به سود تیمش می‌کند؛