تاریخ انتشار: 1396/02/09 17:19
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛
کد خبر: 214097

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو

لیگ یک به حساس ترین ایستگاه خود نزدیک شده است؛ ایستگاه پایانی!
بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو

به گزارش فرتاک ورزشی، در این هفته تیم های سقوط کننده از لیگ یک آزادگان به لیگ دو نیز مشخص می شود. البته سقوط دو تیم یعنی استقلال اهواز و فولاد یزد قطعی شده اما هنوز تکلیف آخرین تیم مشخص نیست. این احتمالات، سومین تیم سقوط کننده به لیگ دو را بررسی می کند: 

 

فجرسپاسی و روزهای تلخ 

فجری ها، فصل را خیلی بد آغاز کردند اما با اضافه شدن غلامحسین پیروانی از ته جدول تا حدودی جدا شده و از نظر امتیازی، به تیم های بالای دستی خود اضافه شدند. حالا آنها برای ماندن در لیگ، باید با کسب برد مقابل آلومینیوم اراک از امتیاز 33 به امتیاز 36 برسند تا شاید شانس باقی ماندن در لیگ یک را برای خود حفظ کنند. این تیم ریشه دار که روزی کارخانه بازیکن سازی فوتبال ایران بود، حالا روزهای تلخی را سپری می کند اما هنوز امیدوار به ماندن در لیگ یک است. 

کار سخت خیبر

نماینده خرم آباد در لیگ یک، کار سختی را پیش روی خود می بیند. آنها برای نجات خود از سقوط به لیگ دو باید در مازندران و مقابل خونه به خونه پرستاره، به پیروزی برسند در غیر این صورت کارشان برای باقی ماندن در لیگ سخت و دشوار خواهد شد. اگر آنها بازنده باشند و فجرسپاسی نیز بازی خود مقابل آلومینیوم اراک را ببازد، این فجر است که به لیگ دو می رود. 

ایرانجوان برعکس جم 

هر چقدر پارس جنوبی جم، نماینده استان بوشهر در لیگ برتر درخشش داشت و توانست صعود خود را قطعی کند، ایرانجوان تیم دوم استان بوشهر ضعیف بود و دور از انتظار ظاهر شد. آنها بر لبه پرتگاه نشسته اند و اگر نتوانند از سد راه آهن عبور کنند، فجرسپاسی و خیبر خرم آباد با کسب برد می توانند ایرانجوان را به لیگ دو هدایت کنند. 

راه آهن برنده بلیت شانس 

راه آهنی ها خیلی خوش شانس بودند که در نیم فصل اول موفق به جمع کردن امتیاز شدند. اگر اتفاقات سریالی برای این تیم زودتر رخ می داد، باشگاه ریشه دار تهرانی حالا سقوط کرده بود. آنها باید حداقل یک امتیاز از ایرانجوان در بوشهر بگیرند تا ماندن شان در لیگ یک حتمی شود در غیر این صورت، ممکن است اتفاقات سایر بازی ها باعث سقوط راه آهن به لیگ دو شود.  

به هر حال هفته آخر لیگ یک را از دست ندهید و حواس تان به آخرین نماینده سقوط کننده به لیگ دو باشد. تیمی که از بین 4 کاندیدای سقوط، فصل آینده را در لیگ دو آغاز خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lra7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیبر در چه صورتی سهمیه لیگ یک را حفظ می‌کند؟
اختصاصی| ماجراجویی حقدوست در دیار فلک الافلاک؛