تاریخ انتشار: 1396/05/19 17:08
مهابادی به فکر خط دفاعش باشد؛
کد خبر: 189871

هافبکی که هر کاری کرد نتوانست سبب نجات برق شود!

تیم برق جدید شیراز درحالی مقابل ملوان شکست خورد که خط دفاعی این تیم چندان درخشش نداشت.
هافبکی که هر کاری کرد نتوانست سبب نجات برق شود!

 داوود مهابادی که تیم متحول شده‌ای را نسبت به سال گذشته روانه مسابقات کرده است، در هفته اول مسابقات لیگ یک مقابل تیمی شکست خورد که مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است. از بازی نه چندان زیبای ملوان که بگذریم، به نقطه قوت برق جدید می‌رسیم که در این دیدار کاملا مشهود بود.

ایمان شوریابی از معدود بازیکنان خوب برق جدید در هفته اول مسابقات بود. وی با جنگندگی در میانه زمین و قطع توپ های به موقع و پیروزی در نبردهای هوایی سبب شد تا مهابادی خیالش در میانه زمین راحت باشد اما نقطه تاریک بازی اول برق در لیگ یک، ضعف خط دفاعی این تیم بود.

برقی‌ها که کاپیتان فصل گذشته خود یعنی صادق کرمی را دیگر در تیم خود نمی‌بینند و با جوانگرایی در این پست حساس، به نظر می‌رسد تا چند هفته ابتدایی فصل برقی‌ها دچار چالش محسوسی شوند و اگر مهابادی بتواند از این چالش به سلامت عبور کند، تیم قابل احترامی را روانه لیگ کرده است.

جان کلام اینکه درخشش ایمان شوریابی و یارانش برای نجات برق و دستیابی به حداقل امتیاز این بازی کافی نبود و در پایان این ملوان بود که با دشت اولین سه امتیاز فصل جدید لیگ یک، به ماجراجویی‌اش برای رسیدن به لیگ برتر ادامه داد. شوریابی از نگاه کارشناسان فرتاک ورزشی به عنوان بهترین بازیکن برق جدید در این دیدار شناخته شد.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zewaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ملوان و برق جدید شیراز