تاریخ انتشار: 1396/05/23 10:46
هشدار جدی به مسئولین ماهشهری؛
کد خبر: 189059

در باد تائید ورزشگاه پیر بندرماهشهر نخوابید!

یک فرد مریضی بعد از ۳۰سال کلنجار با انواع و اقسام امراض به مدت ۷ماه است که در بخش مراقبتهای ویژه (ccu) قرار دارد، پزشکان در روزهای گذشته به طور کلی از او قطع امید کردند همه خاندان ایل و تبارش دور تا دورش جمع شدند، نفس ها حبس در سینه مالامال از درد، تلاش پزشکان در واپسین لحظات نیمه شب ادامه دارد و آنها با شوک دادن سعی در عدم توقف ضربان قلبش دارند و بالاخره در ساعت ۳:۰۰بامداد روز دوشنبه۲۳مرداد ماه تلاششان جواب می دهد و این مریض به زندگی برمی گردد و قومی را سراسر شور و خوشحالی می‌کند.
در باد تائید ورزشگاه پیر بندرماهشهر نخوابید!

 شرح بالا که خواندید شباهت زیادی با حال و روز فوتبال بندرماهشهر دارد. مریض ۳۰ساله استادیوم شهداء ست که در طول ۷ماه گذشته از دیدار جام حذفی برابر گسترش فولاد تبریز که منجر به از دست دادن میزبانی شد به بخش مراقبتهای ویژه (ccu) رفت. این استادیوم در طی یک ضرب الاجل ۲ماهه با تمام سختی ها و همت تمامی دستگاه های اجرایی از قبیل فرمانداری، هیئت فوتبال، شهرداری و حتی هواداران ورزش دوست در واپسین لحظات و نیمه شب دوشنبه ۲۳مرداد ماه برای میزبانی لیگ یک تائید شد.

ضمن تشکر از کلیه مسئولانی که با زحمات شبانه روزی شان در تائید این ورزشگاه نقش بسزائی داشتند، اما چرا ما همواره عادت کردیم همه کارها را نه تنها به دقیقه ۹۰ بلکه به وقت های تلف شده بعد از ۹۰دقیقه بیندازیم؟ چرا شهرستان بندرماهشهر که قطب صنعتی کشور با ۲۴پتروشیمی بزرگ در حوزه نفت و گاز است از داشتن یک ورزشگاه در خور و شان محروم باشد؟

این ورزشگاه نیمه شب گذشته تائید شد اما آیا اطلاع دارید که در ماه های آینده با شروع مسابقات مختلف کشور و استان ترافیک تیم ها در انجام تمرینات و مسابقات به حدی خواهد بود که دوباره این ورزشگاه پیر را به نابودی بکشاند؟ آیا در طول این مدت توانستیم ورزشگاهی دیگر در کنار این ورزشگاه راه اندازی کنیم؟ آیا این ورزشگاه ۲هزار نفری برای دیدارهای مهم گنجایش و پارکینک حضور بیش از ۱۵هزار هوادار علاقمند و پرشور را دارد؟

حال که همه مسئولان شهرستان بندرماهشهر به صورت جهادی و ضربتی طی ۲ماه توانستند نواقص استادیوم شهداء را رفع کنند پس قطعا توانایی این را دارند که در طول یک فصل با تعامل با تمامی شرکت های پتروشیمی منطقه ورزشگاه ۱۵هزاری نفری شهید احمد پوری شهرداری بندرماهشهر را تکمیل و تجهیز نمایند.

ورزشکاه شهید احمدپوری در سال ۱۳۹۲توسط شهرداری بندرماهشهر در بیرون از شهر در مساحت بزرگی احداث شد. این ورزشگاه که در نقشه اولیه آن ۱۵هزار نفر تماشاگر را در خود جای می دهد قرار بود طی ۴سال به طور کلی تکمیل شود ولی روند این ورزشگاه به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم متوقف شد.

باتوجه به قانون احداث ورزشگاه در بیرون از شهر این ورزشگاه موقعیت مناسبی دارد و با همت تمامی مسئولان شهرستان بالاخص دکتر منصور قمر فرماندار محبوب و ورزشی که خود زمانی مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال اهواز بود و شرکت های پتروشیمی در طول این فصل با تزریق حداقل ۶میلیارد تومان میتوان یک ورزشگاه کاملا مجهز و در حد لیگ برتر فوتبال کشور به مردم شریف و ورزش دوست شهرستان بندرماهشهر هدیه داد.

نویسنده: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knjm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره شهرداری تبریز مقابل شهرداری ماهشهر اعلام شد
یاران صالح پناهی به خط شدند؛

پیش بازی شهرداری ماهشهر-شهرداری تبریز؛ جدال شهرداری‌چی‌ها در جنوب!
سید کوروش یا صالح پناهی، کدامیک بر دیگری غلبه می کند؟؛