تاریخ انتشار: 1395/06/01 12:19
اختصاصی/
کد خبر: 266195

گل گهر سیرجان تیمی گمنام و در عین حال مدعی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در عین ناباوری در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفته است.
گل گهر سیرجان تیمی گمنام و در عین حال مدعی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، یاران وینگو بگوویچ در گل گهر که فصل را رویایی آغاز کرده اند، از تیم های گمنام این فصل محسوب می شوند و همین امر، کار را برای حریفانشان سخت کرده است.

وینگو بگوویچ که با ورود به این تیم بازیکنان متوسطی را به سیرجان آورد، در همان بدو کار مورد انتقاد رسانه ها و هواداران گل گهر قرار گرفت، اما این مربی موفق، صبر کرد و کارش را انجام داد و به نحوی الان دارد پاداش صبرش را دریافت می کند.

گل گهری ها با حفظ اسکلت اصلی شان در فصل گذشته، و جذب چند بازیکنان خوب توانستند به هماهنگی های لازم برسند و به دور از حاشیه و هیاهوی رسانه، بهترین نتایج را در لیگ یک امسال کسب کرده اند.

یاران بگوویچ در گل گهر در هفته ی اول توانستند راه آهن لیگ برتری را با دو گل شکست دهند و پرویز کریمی اولین کلین شیت لیگ یک را به نام خود ثبت کرد و در هفته ی دوم نیز مقابل اکسین البرزی قرار گرفتند که در هفته ی اول نساجی را 3-1 شکست داد. سیرجانی ها اکسین را نیز با نتیجه 2-1 شکست دادند و میانگین دوگل در هر بازی را به نام خود به ثبت رساندند. در سومین بازی اما، مقابل مس کرمان قرار گرفتند و درحالی که در این بازی از حریفاشان پیش بودند، 1-1 متوقف شدند تا با هفت امتیاز و تفاضل گل (3+) در صدر جدول قرار بگیرند.

گل گهر با دریافت دو گل، سومین خط دفاعی پرقدرت لیگ یک محسوب می شود و با زدن 5 گل در سه بازی نیز، عنوان سوم بهترین خط حمله را از آن خود کرده اند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6pbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل کامل بازی آلومینیوم اراک-پارس جنوبی جم/ پارس جنوبی منظم تر از همیشه