تاریخ انتشار: 1395/06/01 19:56
اختصاصی/
کد خبر: 266075

تحلیل عملکرد خونه به خونه در سه هفته ی اخیر/ پیرمردهایی که مرزبان را امیدوار کرده اند

تا به اینجای کار سه بازی از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور در فصل 95-96 را سپری کرده ایم و تیم فوتبال خونه به خونه در مجموع سه بازی گذشته خود با دو برد و یک مساوی در رتبه 2 جدول رده بندی تیم ها قرار گرفته است.
تحلیل عملکرد خونه به خونه در سه هفته ی اخیر/ پیرمردهایی که مرزبان را امیدوار کرده اند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال خونه به خونه با ستاره هایی که در اختیار دارد یکی از مدعیان صعود است ولی همین تفکر باعث شده بازیکنان این تیم با دست کم گرفتن حریفان کمی در فاز دفاعی بی تفاوت عمل کنند.

نکته دیگر اینکه مدافعان خونه به خونه به راحتی این اجازه را میدهند که حریفان پشت محوطه جریمه تیمشان اقدام به شوت زنی کنند که البته با کمی خوش شانسی توپ ها یا به تور خورده یا با درخشش فروزان به بیرون رفته.

اما نکته ای که در این تیم پر مهره به چشم میخورد نقش مثبت مهدی خیری در ترکیب این تیم است بازیکنی که با ارسال هایش به خوبی مهاجمان تیمش را تغذیه میکند و با برش های پر سرعتش کاملا فضا را برای فرار مهاجمانش آماده میکند و با دادن سه پاس گل فعلا در صدر گل سازان این تیم قرار گرفته ، بازیکنی که بسیاری سبک بازیش را به خسرو حیدری تشبیه میکنند در حال حاضر گزینه اول حملات خونه به خونه محسوب میشود.

خونه به خونه ای ها در نوک حمله هم باید کمی در زدن ضربات آخر دقت کنند چرا که موقعیت هایی بسیار ساده را از دست داده و مجبورند برای جبران به سخت ترین شکل ممکن گلزنی کنند که همین باعث فرسایش توان بدنی مهاجم در طول نود دقیقه میشود.

نویسنده: "امیر طهماسبی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kjgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ما برای تمریناتمان زمین خوب نداریم آن وقت انتظار برد از ما را دارید
سرمربی ایرانجوان