تاریخ انتشار: 1396/01/06 13:04
کد خبر: 220986

مهره های کلیدی استقلال و دغدغه منصوریان

مهره های کلیدی استقلال و دغدغه منصوریان

 استقلال سال 95 را با بردن لوکوموتیو ازبکستان به پایان رساند تا خاطرات خوبی از 6 ماهه دوم این سال داشته باشد. با این همه علیرضا منصوریان سال جدید را با یک خبر نگران کننده شروع کرده. اینکه قرارداد بسیاری از بازیکنان کلیدی تیم او در پایان فصل به پایان می رسد و هیچ تضمینی برای تمدید قرارداد این بازیکنان وجود ندارد.

 

استقلال در فاز دفاعی با رابسون جانواریو و پادوانی و البته مجید حسینی به ثبات خوبی رسید ولی هر سه بازیکن قراردادشان به اتمام می رسد و شاید جدا شوند. وریا غفوری مدافع ملی پوش آبی ها نیز قراردادش تمام می شود. در خط میانی امید ابراهیمی و امید نورافکن نقشی غیرقابل انکار در موفقیت های اخیر استقلال داشته اند و هر دو ممکن است در پایان فصل به راحتی جدا شوند چون قراردادشان به اتمام می رسد.در فاز تهاجمی نیز نفرات تاثیرگذاری مثل کاوه رضایی، بهنام برزای و جابر انصاری قراردادشان تمام می شود و ممکن است استقلال را ترک کنند.

 

یعقوب کریمی، مجتبی حقدوست و برخی از بازیکنان جوان استقلال نیز قراردادشان تا پایان فصل جاری است ضمن اینکه برخی بازیکنان مثل محسن کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و... با معافیت تحصیلی تحت عنوان دانشجو بازی می کنند و ممکن است مشمول شده و مجبور به ترک استقلال شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nymyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاجعه در استقلال؛ پایان قرارداد 11 مهره تاثیرگذار آبی پوشان پایتخت