تاریخ انتشار: 1396/01/28 15:17
کد خبر: 216496

پدیده کی روش به برانکو نمی رسد!

نام مهدی ترابی هیچگاه از فهرست خریدهای احتمالی پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات، کنار نمی‌رود.
پدیده کی روش به برانکو نمی رسد!

از همان اولین روزهای درخشش پدیده جوان سایپا در تیم ملی، او موردتوجه پرسپولیس بود و تصور می‌شد این انتقال تابستان گذشته صورت بگیرد اما سایپایی‌ها به شدت با فروش ترابی مخالفت کردند و اجازه ندادند این وینگر سرعتی و خوش‌تکنیک، به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود.

 

مهدی ترابی، فصل فوق‌العاده‌ای را در سایپا سپری نکرد و مصدومیتی طولانی‌مدت را پشت‌سر گذاشت اما در بازگشت نشان داد که آسیب‌دیدکی، استعداد ناب‌اش را نابود نکرده است. در فاصله‌ای کوتاه با پایان لیگ شانزدهم، مدیران سایپا تاکید دارند که رضایتنامه ترابی را فقط برای باشگاه‌های اروپایی صادر می‌کنند اما به نظر می‌رسد این بار خود پرسپولیسی‌ها نیز کمتر از گذشته مشتاق امضای قرارداد با ترابی هستند.

 

تیم برانکو در پست مهدی طارمی، صاحب مهره‌هایی شده که به احتمال فراوان در فصل بعد نیز در باشگاه باقی خواهند ماند. فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری در طول فصل وینگرهای موفقی برای پرسپولیس بوده‌اند و اطمینان از کیفیت آن‌ها، سرمربی کروات را از خرید ستاره برای این بخش از زمین منصرف کرده تا حضور ترابی در این باشگاه به زمان دیگری موکول شود.

 

اصرار مدیران سایپا برای حفظ این بازیکن قبل از شروع لیگ شانزدهم و بی‌میلی پرسپولیس برای جذب او قبل از لیگ هفدهم، سرنوشت ترابی را به پیراهن نارنجی‌رنگ گره زده است. با این وجود بعید نیست او دیر یا زود دوباره در تیررس سرخپوشان قرار بگیرد. مهدی بازیکنی به مراتب بهتر از میانگین مهره‌ای این روزهای سایپاست اما باقی‌ماندن در ترکیب تیم فرکی برای یک فصل دیگر، گزینه‌ای است که شانس حضور او در جام‌جهانی را در موقعیتی بدون ریسک قرار می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kkm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حجب و حیای برانکو کار دست پرسپولیس می‌دهد؟