تاریخ انتشار: 1396/02/03 23:14
کد خبر: 215127

AFC ؛ذوب آهن می تواند یکی از بخت های قهرمانی را حذف کند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم ذوب آهن اصفهان و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا نوشت،ذوب آهن می تواند یکی از بخت های قهرمانی را حذف کند.
AFC ؛ذوب آهن می تواند یکی از بخت های قهرمانی را حذف کند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های تیم ذوب آهن اصفهان و العین امارات در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به این بازی پرداخت و نوشت کسب یک پیروزی ذوب آهن را به جمع 16 تیم برتر می رساند و در صورت پیروزی الاهلی عربستان در تاشکند مقابل بنیادکار، ذوب آهن می تواند العین یکی از بخت های قهرمانی را از دور مسابقات خارج کند.

این سایت نوشت، پیش از دیدارمهم روز دوشنبه دو تیم در ورزشگاه فولادشهر، تنها یک امتیاز تیم رده دومی ذوب آهن و تیم رده سومی العین را در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از هم متمایز کرده است.

دو برد پیاپی مقابل بنیادکار ،ذوب آهن  را بالاتر از تیم اماراتی به  رده دوم جدول رده بندی رساند و پیروزی سوم به معنی بازگشت این تیم به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان خواهد بود، جایی که آنها در سال 2016 به العین باختند.

تیم مهمان هنوز شکستی نداشته است اما گل دقایق پایانی الاهلی در تساوی 2-2 دو هفته پیش امیدهای صعود این تیم اماراتی را کم کرد.

العین پس از آخرین بازی آسیایی خود،  در لیگ امارات 3-4 به الوصل باخته، برعکس، ذوب آهن در لیگ داخلی دو پیروزی کسب کرده است.

اگر ذوب آهن العین را شکست دهد و الاهلی در تاشکند مقابل بنیادکار به پیروزی برسد، اصفهانی ها می توانند یکی از بخت های قهرمانی لیگ قهرمانان را از دور رقابت ها حذف کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nzmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی یک نیمه‌ای ذوب‌آهن در خانه العین