تاریخ انتشار: 1396/07/01 20:08
کلانتر لیگ یک به دنبال ثبات؛
کد خبر: 181450

پیش بازی فجرسپاسی-ایرانجوان؛ طلسم بوشهری ها در دیار گل و بلبل شکسته می شود؟

در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی فجرسپاسی-ایرانجوان؛ طلسم بوشهری ها در دیار گل و بلبل شکسته می شود؟

 دو تیم در بازی قبل خود عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش گذاشتند. فجر شهید سپاسی در بابل دست به کار بزرگی زد و در حالی که تا حول و حوش دقیقه هشتاد با یک گل عقب بود با تعویض های بی نقص کلانتری سرمربی خود بازی را دو بر یک برد تا سه امتیاز شیرین را توشه راه خود از دیار علویان کند و به شیراز باز گردد اما در سوی دیگر میدان ایرانجوان در هفته گذشته در مقابل صبایی قرار گرفت که این تیم نیز همسایه بوشهری ها در جدول بود و امید می رفت تا یک بازی شش امتیازی را به نظاره بنشینیم اما بازی سرد و کسل کننده ای را شاهد بودیم که سرانجام با تساوی بدون گل پایان یافت.

البته این نکته را نیز باید بگوییم که بوشهری ها در مقابل صبا یک پنالتی را نیز با رشادت حسین نائیجی دروازه بان صبای قم از دست دادند. پنالتی ای که می تواند حسرت بسیاری را برای بوشهری ها به همراه داشته باشد و این دومین پنالتی بود که یاران مفتخر در لیگ از دست می‌دهند.

فجر سپاسی که به روز های اوج خود رفته رفته در حال نزدیک شدن می باشد، باید مقابل ایرانجوانی صفارایی کند که از فقدان برد در جدول رده بندی رنج می برد و شاگردان مفتخر به دنبال شکستن این طلسم در هفته ششم می باشند تا با سه امتیازی شیرین، دیار گل و بلبل را ترک کنند.

گفتنی است فجر با شش امتیاز از پنج بازی در مکان یازدهم و ایرانجوان نگون بخت نیز با دو امتیاز در مکان دور از انتظار هفدهم در جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

فجرسپاسی: پیمان سلمانی ‌- احسان جودکی - سید محمد حسینی - جلال عبدی - علی مصلی نژاد - محمدرضازینال خیری - محمد پاپی - امین شجاعیان - عباس بوعذار - شاهین مجیدی - بابک عبداله زاده

سرمربی: علی کلانتری

ایرانجوان: علی عساکره، مسعود نظرزاده، سجاد مشایخ، محمد طارمی، اویس کردجهان، صادق گشنی، میثم خداشناس، حسین قدرتیان، حمداله ابدام، علی بیگدلی، سجاد فیض الهی

سرمربی: سعید مفتخر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p7l6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!
عیار مفتخر و افاضلی مشخص خواهد شد؛

پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!
بابلی ها به دنبال شکستن طلسم نبردن مقابل کاکوها؛