تاریخ انتشار: 1396/09/11 23:16
مدیرعامل راه‌آهن تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 171150

بدهی باشگاه راه‌آهن با مبلغ قرارداد یک بازیکن لیگ برتری برابر است

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با اشاره اینکه بدهکاری این باشگاه از زمان لیگ برتر باقی مانده است، گفت: راه‌آهن میراث خور بدهی مدیران گذشته است، درحالی که در لیگ دسته یک بدهی ندارد.
بدهی باشگاه راه‌آهن با مبلغ قرارداد یک بازیکن لیگ برتری برابر است

 رشیدی در گفت و گو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" با اشاره اینکه دیون سنگین این باشگاه از سه فصل پیش یعنی زمانی که تیم در لیگ برتر بازی می‌کرد، پرداخت نشده است، اظهار کرد: مبلغ قرارداد تعدادی از بازیکنان داخلی، خارجی و کادرفنی از زمان لیگ برتر پرداخت نشده است و به دنبال شکایت این افراد از باشگاه و تشکیل پرونده در کمیته انضباطی، مجاز به جذب بازیکن در نیم فصل نیستیم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه راه آهن در دو فصل لیگ دسته یک بدهی نداشته، افزود: این تیم میراث خور بدهکاری مدیران گذشته است و ما مجبور هستیم در برای جذب بازیکن در نیم فصل ۱۰ تا ۲۰ درصد این بدهی را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن ادامه داد: در حال حاضر این باشگاه با مشکلات حاد مالی مواجه است و برای حل مشکل بدهی ها تلاش می شود. درصورت پرداخت درصدی از بدهی ها، این تیم در نیم فصل ۶ بازیکن جدید جذب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم راه‌آهن اولین و قدیمی ترین تیم تهرانی است، از مسئولان و مدیران ورزش کشور خواست با حمایت از این تیم به بقاء آن در فوتبال ایران کمک کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: تیم راه‌آهن هزینه آنچنانی ندارد و میزان بدهی این تیم با مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان لیگ برتری برابری می کند، بنابراین با کمک مسئولان، این تیم می تواند شرایط بهتری در لیگ دسته یک داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xa7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن‌پور: تمام حریفان راه‌آهن به این باور رسیدند که بازی ما دشوار است/ در تلاش هستیم بازیکن جدید جذب کنیم
سرپرست راه آهن تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

شکست راه آهن مقابل گل گهر؛ گل گهر مُرد تا برد!
هفتمین شکست راه آهن بانتیجه 1-0؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و راه آهن تهران (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛