تاریخ انتشار: 1396/07/15 23:13
کد خبر: 179326

تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از قدرتی ترین تورهای آسیاست

رییس فدراسیون دوچرخه سواری با معرفی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به عنوان یکی از با قدرت ترین تورهای حال حاضر قاره آسیا اظهار کرد: این تور حاصل زحمات ورزشکاران این رشته ورزشی است.
 تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از قدرتی ترین تورهای آسیاست

خسرو قمری عصر شنبه در مراسم افتتاحیه سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان افزود: این تور بین المللی که همه ساله با زحمات شما ورزشکاران و داوران جهانی که به ایران آمده اند و همت مسئولین سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

قمری اضافه کرد: برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حاصل زحمات افرادی مثل سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل قبلی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و استانداران و مدیرانی که در این سال ها برای برگزاری این تور زحمت کشیدند و در نهایت ما امروز توانستیم بار دیگر این تور را برگزار کنیم.

وی گفت: قطعا برگزاری یک تور بین المللی امکان پذیر نیست مگر با همکاری و همفکری تک تک ورزشکاران و داوران و کارشناسان ورزشی و نهاد هایی همچون نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و اورژانس و دیگر نهاد های دخیل در این امر هستند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: امیدوارم سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بدون هیچ سانحه و مشکلی و با آرامش و دوستی به پایان برسد.

جمشید نظمی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: سعی کردیم در رشته دوچرخه سواری همه ساله تیم هایی از کشور های مختلف را دور هم جمع کنیم تا تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را برگزار کنیم و امیدواریم در ایام حضورتان در این مسابقات، خاطرات خوبی را بدست آورده و کشور ایران را با پیام صلح و دوستی به دیگر کشورهای جهان ترک کنید.

سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از فردا 16 مهر ماه تا 21 مهر جاری با شرکت تیم های داخلی و خارجی در سطح سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و در شش مرحله برگزار خواهد شد.

این دور از رقابت ها با شرکت 10 تیم خارجی و 5 تیم داخلی انجام می شود که تاکنون حضور 9 تیم در تبریز قطعی شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xr9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزشکاران دوپینگ می‌کنند و فدارسیون هم نسبت به این موضوع واکنشی نشان نمی‌دهد