تاریخ انتشار: 1396/06/12 18:10
نتایج ضعیف آلومینیوم دامان گیر اعضای هیات مدیره سابق؛
کد خبر: 185153

تغییر سرمربی واجب تر از نان شب برای اراکی ها!

در حالی که هیات مدیره باشگاه آلومینیوم به طرزی عجیب و با حضور 11 عضو فعالیت می کرد، در پی کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال این باشگاه، این هیات مدیره دستخوش تحولاتی شد و حالا بنابراعلام باشگاه با 5 عضو فعالیت خواهد کرد.
تغییر سرمربی واجب تر از نان شب برای اراکی ها!

 محمد رجاییان، احمد سلیم آبادی، حامد حاجیوند، سعید بیاتیان، علی یوسفی، صمد محمدی، احمد بهاری، نبی رضایی، سعید بیاتیان، ابوالفضل اکبرآبادی و خلیل دارابی اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم بودند که حاجیوند، یوسفی و دارابی به دلایل مختلف پیش از این استعفا داده بودند و حالا و در پی نتایج ضعیف از میان باقی نفرات تنها صمد محمدی، احمد بهاری، نبی رضایی و سعید بیاتیان باقی ماندند و بابک مصطفایی نیز به هیات مدیره اضافه شد.

بابک مصطفایی، معاون بازرگانی شرکت ایرالکو و یکی از نزدیکترین افراد به مدیرعامل این شرکت است که شاید بتوان حضور او در هیات مدیره را به فال نیک گرفت، چرا که می توان اینطور استدلال نمود که حالا شرکت ایرالکو، اهمیت بسیار بیشتری برای باشگاه و فعالیت هایش قائل است که مدیرعامل این شرکت یکی از مدیران سطوح بالای شرکت و یکی از معتمدینش را در این مقطع در تصمیمات کلان باشگاه دخیل می کند تا اوضاع باشگاه سامان پیدا کند.

به علاوه اینکه کشیدن قلم قرمز روی نام افرادی که پیش از این نیز به عناوین مختلف در باشگاه ها فعالیت داشته اند و حضورشان تنها برای خودشان از لحاظ جمع آوری رزومه مفید بوده است، می تواند اتفاق مثبت دیگری باشد.

باید دید هیات مدیره جدید باشگاه در نخستین اقدام خود در قبال سرمربی و کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه که بدون شک تغییر در ترکیب آنها از نان شب برای باشگاه واجب تر است چه تصمیمی اتخاذ می کند و میخ اول را محکم می کوبد یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agl8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعضای جدید هیات مدیره باشگاه آلومینیوم منصوب شدند
طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل شرکت ایرالکو؛

دهشمند: بودن یا نبودن حنطه فردا مشخص می‌شود/ از سبک بازی تیم رضایت ندارم
مدیرعامل آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛