تاریخ انتشار: 1396/06/18 21:41
فولاد در جام حذفی هم موفق نبود؛
کد خبر: 184053

باخت فولاد مقابل ایرانجوان/ صعود با تک گل فیض اللهی، مفتخر نفس راحت کشید

ایرانجوان با شکست فولاد به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.
باخت فولاد مقابل ایرانجوان/ صعود با تک گل فیض اللهی، مفتخر نفس راحت کشید

 با گزارش کامل این دیدار همراه ما باشید:

ترکیب دو تیم:

فولاد خوزستان: حامد لک، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی، مجتبی نجاریان، هادی حبیبی‌نژاد (61- رحیم زهیوی) و آرش افشین

سرمربی: سیروس پورموسوی

ایرانجوان بوشهر: علی عساکره، حسین قدرتیان، سجاد مشایخ، مسعود نظرزاده، اویس کرد جهان، میثم خداشناس، حسین کاظمی، محمد طارمی، حمدالله ابدام، علی بیگدلی و سجاد فیض‌اللهی

سرمربی: سعید مفتخر

خلاصه بازی

تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست مقابل ایرانجوان بوشهر از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

فولاد خوزستان که برای کامل کردن مثلث تیم‌های لیگ برتری خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر را در مقابل داشت، در کمال شگفتی مغلوب میهمان بوشهری شد تا در همان گام اول از دور مسابقات کنار برود.

ایرانجوان بوشهر که از چهار بازیکن خوزستانی به اسامی علی عساکره، حمدالله ابدام، علی بیگدلی و سجاد فیض‌اللهی در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد، نیمه نخست را با دوندگی زیاد و بستن راه‌های نفوذ فولادی‌ها بدون گل مساوی به پایان رساند و در نیمه دوم نیز ضمن مقابله با فشار تیم میزبان موفق شد دروازه‌ی فولاد را در دقیقه 85 توسط سجاد فیض‌اللهی باز کند تا آخرین تیم شگفتی‌ساز امشب باشد.

شاگردان سعید مفتخر که در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول با سه شکست و یک تساوی در رده هفدهم جدول لیگ یک قرار گرفته‌اند، اولین پیروزی در فصل ورزشی 96-97 را در یک مسابقه از جام حذفی و مقابل تیم لیگ برتری فولاد خوزستان، به دست آوردند.

تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در جام حذفی است که یک دیدار خانگی مقابل گسترش فولاد تبریز خواهد داشت.

شرح گل

0-1 (ایرانجوان): در پی ارسال توپ به محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان، سجاد فیض‌اللهی مهاجم اهوازی ایرانجوان که سابقه بازی در فولاد را داشته است، دروازه تیم سابقش را با ضربه سر گشود و پس از گلزنی شادی نکرد.

در حاشیه

* صداوسیمای خوزستان پخش زنده این مسابقه را در جدول پخش برنامه‌های امروز قرار نداد تا موجب اعتراض فوتبالدوستان خوزستانی شود.

* ورود تماشاگران به استادیوم غدیر اهواز رایگان بود.

* تیم ایرانجوان بوشهر با توجه به همرنگ بودن لباس اول این تیم با فولاد خوزستان، از لباس مشکی رنگ در این مسابقه استفاده کرد.

* پیمان شیرزادی مدافع چپ فولاد خوزستان که پنج هفته ابتدایی لیگ هفدهم را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن فولاد را در جام حذفی انجام داد.

* سجاد فیض اللهی مهاجم خوزستانی تیم ایرانجوان بوشهر که سابقه بازی با پیراهن فولاد خوزستان در لیگ برتر را داشته است، بعد از گشودن دروازه تیم سابقش شادی نکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agwre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یکی ها لیگ برتر را به آتش کشیدند
ادامه شکست تیم های لیگ برتری