تاریخ انتشار: 1396/03/26 10:48
کد خبر: 203277

اعلام آخرین وضعیت ابراهیمی، اخباری و شفیعی در تراکتورسازی تبریز

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد.
اعلام آخرین وضعیت ابراهیمی، اخباری و شفیعی در تراکتورسازی تبریز

کاظم محمودی درباره وضعیت محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی گفت: ابراهیمی و شهرام گودرزی با تراکتورسازی قرارداد دو ساله دارند که باید با آنها به توافق مالی می رسیدیم. گویا ابراهیمی هم به توافق مالی رسیده است. او درخواست داشت بخشی از قراردادش را الان بگیرد که ما هم منتظر مشخص شدن اسپانسر باشگاه هستیم.

وی درباره اینکه گفته می شود این بازیکن مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته و احتمال دارد به این تیم رود، گفت: مطمئن باشید این اتفاق نمی افتد. ابراهیمی به احتمال خیلی خیلی زیاد در تراکتورسازی می ماند. این بازیکن زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و مورد احترام همه است.

سرپرست تراکتورسازی در خصوص بن بست در مذاکره با خالد شفیعی هم گفت: خالد شفیعی قراردادش تمام شده بود و توافق بر سر مبلغ جدید طول کشید و تا یکی دو روز قبل ادامه داشت. شفیعی مبلغی را پیشنهاد داده بود و فکر می کنم باشگاه و این بازیکن دارند به هم نزدیکتر می شوند.

محمودی با اشاره به وضعیت محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی هم گفت: روز چهارشنبه آقای آجورلو از علی دایی سرمربی سایپا خواهش کرد زمینه حضور اخباری در تراکتورسازی را فراهم کند. روز گذشته هم نامه ای به باشگاه سایپا زدیم و درخواستمان را ارائه کردیم تا ببینیم چه می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که پاسخ علی دایی به باشگاه تراکتورسازی چه بوده است؟ گفت: از آنجایی که من با دایی در ارتباط نبودم نمی دانم پاسخ وی چه بوده است.

سرپرست تراکتورسازی در پایان درباره حضور سعید آقایی در سپاهان هم تاکید کرد: اجازه بدهید یکی دو روز دیگر در این خصوص صحبت می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ao5ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه پرسپولیس به تراکتور‎؛ بازیکن‌مان را بدهید