تاریخ انتشار: 1396/09/14 19:27
سرمربی راه آهن تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 170729

بیاتی‌نیا: بازیکنان اصلی خودمان را در اخیار نداشتیم/ باخت با اختلاف یک گل نشان از عملکرد خوب شاگردانم می‌دهد

سرمربی تیم راه آهن با اشاره به بازی قابل قبول این تیم در مقابل شهرداری تبریز گفت: در این بازی 6 بازیکن اصلی تیم حضور نداشتند.
بیاتی‌نیا: بازیکنان اصلی خودمان را در اخیار نداشتیم/ باخت با اختلاف یک گل نشان از عملکرد خوب شاگردانم می‌دهد

 محسن بیاتی نیا در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی با اشاره به باخت تیم راه آهن در مقابل شهرداری تبریز گفت: زمانی که این تیم را تحویل گرفتم نتوانسته بودند نفرات را به خوبی جذب کنند و کار را با مشکلات فراوانی شروع کردیم.

وی افزود: راه آهن در ابتدای فصل بازی ها را با سه تا چهار گل خورده واگذار می کرد اما با تمرینات فشرده سعی کردیم وضعیت تیم را بهبود ببخشیم و اخیرا باخت های این تیم با تفاضل گل بسیار کمتری است.

سرمربی راه آهن با اشاره به چالش های این تیم تصریح کرد: بازیکن ابزار مربی است، اگر مربی، بازیکنان خوبی داشته باشد می تواند بهتر عمل کند در حالیکه در بازی با شهرداری تبریز عملا بازیکنان اصلی را به دلیل مصدومیت یا محرویت در ترکیب نداشتیم.

وی عملکرد تیم راه آهن را در مقابل شهرداری تبریز قابل قبول دانست و گفت: ما توانستیم با تمام مشکلات و چالش ها تیم مقابل را تحت فشار قرار داده و به گل برسیم و بازی را با اختلاف یک گل واگذار کردیم.

بیاتی نیا ابراز امیدواری کرد که تیم راه آهن در نیم فصل بتواند با حل مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید با شرایط بهتری در نیم فصل جدید به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arplk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتی‌نیا: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم راه‌آهن، پاس نشود
بازی کردن در تهران برای خیلی‌ها یک رویاست!