تاریخ انتشار: 1396/08/01 20:38
اختصاصی| تحولی شگرف در خانواده لوکوموتیورانان؛
کد خبر: 176814

بارقه‌های امید راه‌آهن با بیاتی‌نیا روشن‌تر شد/با اخراج دین محمدی راه آهن شکل تازه ای گرفت

راه آهن تهران این روزها در لیگ یک متحول شده ظاهر شده است.
بارقه‌های امید راه‌آهن با بیاتی‌نیا روشن‌تر شد/با اخراج دین محمدی راه آهن شکل تازه ای گرفت

 لوکوموتیورانان تهرانی که در این فصل، اوضاع و احوال چندان مناسبی را تجربه نمی‌کردند، با خروج سیروس دین محمدی و ورود محسن بیاتی نیا، شرایط این تیم به مراتب بهتر شده است و علاوه بر روحیه بالای تیمی، آنها در کسب نتایج و ارائه فوتبال نیز بسیار رشد داشته‌اند.

بازیکن‌سازترین باشگاه پایتخت، گرچه در این فصل گلی را به ثمر نرسانده و در 10 دیدار خود در لیگ یک، تنها یک امتیاز کسب کرده است، در 5 هفته گذشته، با نتایج مشابه 1-0 به حریفان خود باخته که نشان می‌دهد آنقدر هم تیم بیاتی‌نیا، از پیش باخته نیست.

راه آهن در مقابل تیم‌هایی 1-0 شکست خورد، که تیم‌های گردن کلفت لیگ یک امسال محسوب می‌شوند. باخت با اقتصادی‌ترین شکل ممکن مقابل تیم‌های بادران، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، فجرسپاسی و صبای قم درحالی که زردپوشان فوتبال کاملا زیبایی را نیز ارائه دادند، نشان می‌دهد که که بارقه‌های امید لوکوموتیورانان با حضور بیاتی‌نیا بیشتر شده است و آنها از این هفته، عزم خود را برای نگه داشتن امتیاز راه آهن در لیگ جزم خواهند کرد.

البته به گفته کارشناسان و صاحب نظران لیگ یک راه آهن زمان سیروس دین محمدی نه تنها فوتبالی برای ارایه نداشت بلکه مقابل حریفان از پیش باخته بود اما با آمدن بیاتی نیا این روند تغییر کرده و شاهد آن هستیم که شاگردان بیاتی نیا برای حریفان بسیار دردس ساز هستند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8omx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتی نیا و راه آهن؛ بازنده های سرافراز/ با این بازی اینجای جدول چکار می کنید؟
باختی که حق راه آهن نبود؛

دین‌محمدی: با استعفای من مخالفت شد
امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد؛

دین‌محمدی: مس تیم خطرناکی است/ امیدوارم کارت بازی بازیکنان جدیدم برسد!
امیدوارم بتوانیم اولین امتیازمان را در این بازی بگیریم؛