تاریخ انتشار: 1396/08/30 00:30
اختصاصی| زردها به هم رسیدند؛
کد خبر: 172905

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-اکسین البرز؛ جدال استقلالی ها در نبردی حساس

نفت مسجدسلیمان واکسین البرز در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به میزبانی شاگردان محمود فکری به مصاف هم میروند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-اکسین البرز؛ جدال استقلالی ها در نبردی حساس

 دیدار حساس تیم های نفت مسجدسلیمان و اکسین البرز در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی فردا سه شنبه 30 آبانماه برگزار خواهد شد که شاگردان محمود فکری با کسب 30 امتیاز از 13 بازی گذشته خود در صدرجدول به تنهایی جولان می دهند و در آنسوی میدان شاگردان علی لطیفی با کسب 22 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده و چشم انتظار چهار بازی پایانی لیگ می باشند.

محمودفکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان که با حضورش در این تیم، تحول اساسی بوجود آورده ، مدت هاست صدر جدول را در اختیار دارد و می خواهد در این بازی خانگی به کسب سه امتیاز بازی برابر اکسین البرز دست یابد تا در سه هفته به پایان بازی های نیم فصل، بار خود را بسته و مدعی اول قهرمانی در نیم فصل باشد.

نفت مسحد سلیمان از 13 بازی گذشته خود دارای 9 پیروزی، 3 تساوی و یک شکست بوده و با 18 گل زده و 6 گل خورده دارای بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ یک را تا پایان هفته سیزدهم از آن خود کرده است.

بدون شک باید محمودفکری را  یکی از مربیان متفکر لیگ دسته اول دانست که بخوبی می داند از پتانسیل شاگرداشن چگونه بهره ببرد و این هنر کمی نمی تواند باشد که به بهترین نحو از داشته های تیمت چه در درون زمین و چه در خارج از مستطیل سبز بهترین بهره را ببری و امیدواراست با تداوم این روند، شادی را به مسجدسلیمان بازگردانده و شاهد صعود دوباره این تیم به لیگ برتر باشد.

در آنسوی میدان نیز علی لطیفی و اکسین البرز قرار دارند، تیمی که در بازی های خانگی به نتایج قابل قبولی رسیده اما در خارج از خانه نتایج غیرقابل دفاعی کسب نموده است و بدون شک در بازی با نفت مسجدسلیمان فشار زیادی را متحمل شده و نهایت خواسته او در این بازی کسب تساوی و خروج از جهنم مسجدسلیمان با یک امتیاز است.

اکسین از 13 بازی گذشته خود دارای 6پیروزی، 5تساوی و 2 شکست می باشد که در این راستا با 13 گل زده و 9 گل خورده  کسب 22 امتیاز در رده پنجم جدول است و این بازی برایش بسیار دارای اهمیت بوده و نهایت تلاش برای نباختن است تا گسب پیروزی و این خواسته منطقی بودهچرا که توقف صدرنشین در خانه اش کار هر تیمی نخواهد بود و این را شاگردان لطیفی بخوبی متوجه هستند.

اما بررسی سه بازی پایانی نفت مسجدسلیمان، متوجه می شویم که بازی های سختی در پیش رو دارد و باید ابتدا با نساجی در قائمشهر و در هفته شانزدهم در مسجدسلیمان با بادران و در نهایت در رفسنجان با مس این شهر دیدار کند که می تواند بازی های سختی برای شاگردان محمود فکری باشد و بر همین اساس سرمربی استقلالی این تیم بخوبی می داند که پیروزی برابر اکسین و کسب 3 امتیاز از این بازی برایش تا چه اندازه می تواند دارای اهمیت باشد.

اکسین نیز بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان باید در هفته پانزدهم به مصاف ایرانجوان بوشهر در کرج برود و در هفته شانزدهم در بابل به مصاف تیم سخت کوش خونه به خونه و در نهایت نیز در هفته هفدهم و آخرین بازی در نیم فصل، به مصاف آلومینیوم اراک در کرج برود که با توجه به شرایط می تواند قرعه مناسب تری نسبت به نفت مسجدسلیمان باشد.

در هر حال با توجه به نتایج و شرایط گذشته هر دو تیم، این گونه به نظر می رسد که پیروز این میدان شاگردان محمودفکری باشند و در نهایت خوش بینی شاید بتوان کسب یک نتیجه مساوی را برای اکسین، ارزشمند دانست و باید دید و به انتظار نشست که آیا فکری می تواند فاصله خود را هم چنان با دیگر تیم های تعقیب کننده حفظ و یا افزایش دهد یا این که در این هفته شاهد یک شگفتی خواهیم بود که بسیاربعید است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arrml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی شائبه برانگیز داور دیدار نفت - اکسین
اختصاصی| دپارتمان داوری می‌دانست و یا ...؛