تاریخ انتشار: 1396/08/17 22:43
کد خبر: 174577

ترس عجیب مسی از رویارویی با این بازیکن

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین اعلام کرده است علاقه ای به رویارویی با تیم ملی اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه ندارد.
ترس عجیب  مسی از رویارویی با این بازیکن

قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه روز 1 دسامبر سال میلادی جاری برگزار خواهد شد و با توجه به سید بندی این رقابت ها احتمال رویارویی تیم های ملی اسپانیا و آرژانتین در یک گروه وجود خواهد داشت.

اسپانیا برای این مرحله در سید دو قرار خواهد گرفت و آرژانتین هم که به لطف هت تریک لیونل مسی مقابل اکوادور به جام جهانی صعود کرد، به احتمال فراوان در سید یک قرار خواهد گرفت. لیونل مسی از ترسش برای رویارویی با تیم ملی اسپانیا پرده برداشته است و اظهار امیدواری کرده است که آرژانتین در این مرحله با پسر عمو های اسپانیایی خود روبرو نشود. وی در مصاحبه با TyCSports در این خصوص گفت:

-من دوست ندارم در مرحله گروهی با اسپانیا روبرو شویم چون آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند.

-همچنین آینده مسی در بارسلونا بدلیل امضا نکردن قرارداد جدیدش همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است اما این بازیکن اظهار امیدواری کرده است که روزی بتواند برای تیم دوران نوجوانی اش یعنی نیوول اولد بویز به میدان برود. او در این خصوص افزود:

-من هنوز هم می خواهم روزی برای نیوول اولد بویز به میدان بروم و علاقه من به بازی در فوتبال آرژانتین همچنان پابرجاست.

-تیم ملی آرژانتین در روزهای آینده دو دیدار تدارکاتی را با تیم های ملی روسیه و نیجریه برگزار خواهد کرد و لیونل مسی نسبت به شایعاتی که در این روزها پیرامون دخالتش در چیدمان مربیان و بازیکنان آلبی سلسته واکنش نشان داده است. وی در این مورد می گوید:

-عده ای عادت به گفتن حرفهای بی پایه و اساس دارند و شایعه شده است که من در انتخاب مربیان و بازیکنان تیم ملی آرژانتین دخالت دارم اما می خواهم بگویم همه این حرف ها یک دروغ بزرگ است و من هرگز علاقه ای به انجام کارهایی این چنینی ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arzxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول عجیب و غریب رونالدو به هم تیمی هایش!