تاریخ انتشار: 1396/09/12 20:11
کد خبر: 171036

تساوی فجر و نساجی/ مدعیان خوشحال شدند!

شاگردان مهدی پاشازاده علیرغم بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند در نهایت موفق نشدند دروازه تیم فجرسپاسی را باز کنند.
تساوی فجر و نساجی/ مدعیان خوشحال شدند!

 از بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته اول، از ساعت 14 امروز تیم های فجرسپاسی شیراز و نساجی قائمشهر در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

مازنی ها که آخرین بار در بازی هفته سیزدهم موفق شدند به پیروزی برسند در این دیدار برای کسب سه امتیاز آمده بودند و به همین دلیل از ابتدای بازی به دنبال مالکیت توپ و میدان بودند تا بتوانند با این حربه خود را به دروازه حریف برسانند و در نهایت با یک پیروزی به کار خود پایان دهند؛ اما حملات یاران پاشازاده سودی برای تیم نداشت تا نساجی علیرغم بازی خوب خود به تساوی بدون گل دست پیدا کند.

در طرف دیگر فجرسپاسی که دو هفته اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشت به دنبال این بود تا تیم مدعی نساجی را در شیراز زمین گیر کند تا سه امتیاز شیرین دیگر به جدول خود اضافه کند اما این اتفاق نیفتاد تا ترمز شیرازی ها پس از دو پیروزی پیاپی کشیده شود.

نساجی با یک امتیازی که از دیدار امروز به دست آورد موفق شد خود را 27 امتیازی کند و در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد و در سوی دیگر تیم فجرسپاسی شیراز با نتایج خوبی که در بازی های اخیر به دست آورد موفق شد 25 امتیازی شود و در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l68q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجرسپاسی-نساجی؛ گربه سیاه برای نساجی شر شد!
اختصاصی| طلسم شیراز برای نساجی می‌شکند؟!

از دعوای قدرت میان پرهام و صنیعی‌فر تا علاقه پاشازاده به بازگشت تمرینات نساجی به قائمشهر
اختصاصی| وقتی که محبوب‌ترین تیم لیگ یک، اسیر حواشی می‌شود؛

دوری 4 تا 6 هفته‌ای مهاجم نساجی از میادین
اختصاصی| اوسانی: اصلا بحث جدایی از تیم مطرح نیست؛