تاریخ انتشار: 1396/09/10 11:56
اختصاصی| اوسانی: اصلا بحث جدایی از تیم مطرح نیست؛
کد خبر: 171435

دوری 4 تا 6 هفته‌ای مهاجم نساجی از میادین

مهاجم نساجی مازندران به دلیل مصدومیت، دو هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ یک را از دست داد.
دوری 4 تا 6 هفته‌ای مهاجم نساجی از میادین

 محمد اوسانی مهاجم نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" ضمن اعلام این خبر گفت: در بازی با تیم نفت مسجدسلیمان، در یک صحنه همراه با مدافع تیم نفت به هوا پریدم و آن مدافع نیز تعادلش را از دست داد و در هنگام فرود، به پایم فشار آورد و آنجا بود که پایم کِش آمد.

وی افزود: ما هر سه تعویض خود را انجام داده بودیم و نمی‌توانستم به کادرفنی بگویم من را تعویض کنند زیرا دست آنها خالی بود به همین دلیل تصمیم گرفتم به بازی دهم. در یک صحنه که توپ برایم آمد و استارت زدم، متاسفانه آنجا بود که همسترینگ پایم پاره شد و نتوانستم به بازی ادامه دهم. فکرش را نمی‌کردم چیز مهمی بوده باشد اما همین چیز کوچک، برایم دردسر ساز شد.

اوسانی در خاتمه عنوان کرد: 10 سانتی‌متر از همسترینگ من پاره شده است و طبق نظر پزشک، 4 الی 6 هفته دور از میادین خواهم بود که خوشبختانه به تعطیلات نیم‌فصل تداخل دارد. اصلا بحث جدایی من از تیم مطرح نیست و نمی‌دانم این حواشی از کجا سرچشمه می‌گیرد. بعد از بازی با آلومینیوم آن حادثه برای چشم‌هایم به وجود آمد و در این بازی نیز درحالی که مصدوم بودم برای تیمم جنگیدم. مجددا تکرار می‌کنم که بحث جدایی من اصلا مطرح نیست و کادرفنی روی من برنامه دارد و انشالله با ورود مجدد به میادین، برای نساجی گلزنی خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5yvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی مهاجم نساجی از این تیم تکذیب شد
اختصاصی| ادامه حاشیه سازی دلواپسان مجازی نساجی؛

اوسانی: قائمشهر هستم و امشب با نساجی قرارداد می‌بندم
بر سر مسائل مالی با ماشین سازی به توافق نرسیدم؛