تاریخ انتشار: 1396/09/11 19:10
اختصاصی| طلسم شیراز برای نساجی می‌شکند؟!
کد خبر: 171188

پیش بازی فجرسپاسی-نساجی؛ گربه سیاه برای نساجی شر شد!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم فجرسپاسی شیراز و نساجی مازندران از ساعت 14 در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی فجرسپاسی-نساجی؛ گربه سیاه برای نساجی شر شد!

 دو تیم فجرسپاسی و نساجی، با شرایط متفاوتی به مصاف هم خواهند رفت. نساجی هفته قبل در خانه و در حضور بیش از 10 هزار هوادار خود، 1-0 از نفت مسجدسلیمان شکست خورد و در آن سو، فجرسپاسی در کرمان موفق شد مس را با نتیجه 1-0 شکست دهد و به نتایج مثبت خود ادامه دهد.

آخرین تقابل دو تیم:

در 5 تقابل دو تیم فجرسپاسی و نساجی، 4 پیروزی به نام فجرسپاسی ثبت شده است و فقط یک دیدار از این 5 دیدار، با تساوی به پایان رسیده و نساجی هنوز موفق به فجر در 3 سال گذشته نشده است. در سال 93، نساجی در شیراز 4-1 مقابل فجر باخت و بدترین نتیجه آنها مقابل فجر رقم خورد. در آن بازی محمدرضا حسینی، آرمان رمضانی و شهرام گودرزی (دو بار) برای فجر و شاهین مجیدی نیز برای نساجی گل زدند.

در فصل 94-95، فجر هم در دیدار رفت و هم در دیدار برگشت نساجی را شکست داد. آنها در بازی رفت که در قائمشهر برگزار شد موفق شدند با دو گل میلاد صارمی قرمزپوشان قائمشهری را شکست دهند و در بازی برگشت نیز فجر با گل علی فتحیان، 1-0 نساجی را شکست داد.

این دو تیم فصل قبل نیز دو بار به مصاف هم رفتند که در بازی رفت، فجر با گل حامد حیدری موفق شد سه امتیاز بازی را بگیرد اما نتیجه تقابل دو تیم در بازی برگشت، 0-0 بود تا نساجی، در حسرت پیروزی مقابل فجر باقی بماند.

وضعیت مربیان دو تیم:

وضعیت مربیان دو تیم کاملا عکس یکدیگر می‌باشد. مهدی پاشازاده در نساجی فوق‌العاده کار کرد اما او چند هفته‌ای است که روی نوار ناکامی است و نتایج دلخواه هواداران را کسب نمی‌کند. یاران پاشازاده فصل را طوفانی آغاز کردند اما در هفته‌های گذشته نتایج نشان داد که قرمزها، از روزهای اوج خود دور هستند. فجر اما فصل را چندان خوب آغاز نکرد اما هرچه لیگ جلوتر می‌رود، آنها بهتر نتیجه گرفته‌اند و شخصیت تیمی آنها، بالاتر رفته است. باید دید نساجی مقابل گربه سیاه خود پیروز خواهد شد، یا طلسم شکست فجر مقابل نساجی، به بیش از 3 سال خواهد رسید!

جایگاه دو تیم در جدول:

فجرسپاسی از 15 بازی خود در لیگ، 7 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و موفق شده 14 گل بزند و 12 گل نیز دریافت کند و با 24 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد. نساجی نیز با 15 بازی در لیگ، 8 پیروزی، 2 تساوی و 5 شکست در کارنامه خود ثبت کرده و با 17 گل زده و دریافت 11 گل، با 26 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

آمار و ارقام:

* نساجی در دو هفته گذشته نتوانسته امتیازی کسب کند و مقابل حریفان خود شکست خورده و نتوانسته گلزنی کند.

* نساجی در تقابل با دیگر تیم شیرازی یعنی برق جدید، به تساوی 1-1 دست پیدا کرده است.

* فجرسپاسی در این فصل در بازی‌های خانگی خود رنگ باخت را ندیده و با دریافت 5 گل، پنجمین خط دفاعی برتر در بازیهای خانگی می‌باشد.

* فجرسپاسی در تقابل با دیگر تیم مازندرانی یعنی خونه به خونه، موفق شده 2-1 این تیم را شکست دهد.

* فجر در سه بازی قبلی خود در لیگ، فقط یک گل خورده و همان یک گل، سبب شکست این تیم شده است.

* نساجی از 7 دیدار خارج از خانه خود در این فصل، 3 پیروزی و شکست و یک تساوی کسب کرده و 7 گل زده و 6 گل نیز دریافت کرده است و 10 امتیاز نیز کسب کرده است. فجرسپاسی از 7 دیدار خانگی خود، 5 پیروزی و دو تساوی کسب کرده و هنوز مقابل تیمی باخت نداده است. آنها در بازیهای خانگی خود در این فصل، 9 گل زده‌اند و 5 گل نیز دریافت کرده‌اند و مجموعا، 15 امتیاز در بازیهای خانگی خود کسب کرده‌اند.

کوبل داوری:

داور: مهدی مرجان‌زاده، کمک‌ها: رضا قیم، داریوش صابرمطلق و وحید مالکی، ناظر داوری: بابک وسیله‌بر

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pap6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیمان سلمانی: بازی با مس سنگین‌ترین بازی فصل بود/ با تمام وجود برای برد مقابل نساجی به میدان می‌رویم
دروازه بان فجرسپاسی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

دوری 4 تا 6 هفته‌ای مهاجم نساجی از میادین
اختصاصی| اوسانی: اصلا بحث جدایی از تیم مطرح نیست؛