تاریخ انتشار: 1396/08/18 22:54
سرمربی شهدای بابلسر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 174436

میرقربانی: تیم ما به اوج تاکتیکی خود رسیده است/ از روزی می‌ترسم که بازیکنانم بی‌انگیزه شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهدای بابلسر از بازیکنانش راضی است.
میرقربانی: تیم ما به اوج تاکتیکی خود رسیده است/ از روزی می‌ترسم که بازیکنانم بی‌انگیزه شوند!

 صابر میرقربانی سرمربی تیم فوتبال شهدای بابلسر در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص وضعیت این تیم گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد، 3 برد پیاپی داشتیم و به یک امتیازی تیم اول رسیدیم، امیدوارم به این روند خوبمان ادامه دهیم و تیم اول گروه شویم چون با این سبک بازی و کیفیتی که داریم حق تیم ما است که صدرنشین باشیم. کمی بدشانسی داشتیم در هفته های نخست و 3 مساوی بد گرفتیم که باید می بردیم ولی با بدشانسی توپ های ما گل نشد ولی خداروشکر وضعیت خوبی داریم.

وی افزود: هفته 5-6 تیم ها اوج می گیرند و سرمربی هم از این هفته ها تیم خودش را کامل می شناسد، تیم ما هم به اوج تاکتیکی خودش رسیده است، در مقابل پرسپولیس مشهد هم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، خداروشکر 3 امتیاز را گرفتیم، پرسپولیس هم تیم خوبی است و پتانسیل صعود را دارد.

میرقربانی درخصوص تقابل با سعید دقیقی گفت: سعید دقیقی رفیق قدیمی من است و در تیم ملی هم بازی بودیم و آرزوی موفقیت دارم برای سعید دقیقی ولی بازی ما با کاسپین قزوین در بابلسر است و جز به 3 امتیاز به چیز دیگری فکر نمی کنیم، از کاسپین شناخت داریم تیم خوبی است ولی ما باید در این دیدار پیروز بشویم.

وی درخصوص مشکلات شهدای بابلسر گفت: مشکلات مالی در تیم ما وجود دارد و امیدوارم هرچه زودتر حل شود. از روزی میترسم که بازیکنانم بی انگیزه بشوند ولی الان همه تیم دارد تلاش می کند و مسئولین شهری هم به دنبال حل کردن مشکلات مالی هستند که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات حل بشود.

سرمربی شهدای بابلسر در تمجید از هواداران این تیم گفت: هواداران بسیار خوبی داریم و حدودا در هر بازی 2 هزار نفر از نزدیک از ما حمایت می کنند که فکر میکنم اگر در ورزشگاه هرچه زودتر سکوهای جدیدی اضافه کنند، ما هر بازی بالای 5 هزار هوادار خواهیم داشت و بعد سال ها دوباره داریم یکی از قدرتمندترین تیم های استان مازندران می شویم همانند خونه به خونه و نساجی.

میرقربانی در خاتمه عنوان کرد: به نظر من تیم ما اولین مدعی صعود از گروه است و تیم های شهرداری بندرعباس، نفت و گازگچساران، استقلال جنوب تهران و پرسپولیس مشهد تیم های مدعی صعود هستند و سردار بوکان نیز فکر می کنم اگر از نوار مساوی خارج شود می تواند نتیجه بگیرد.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6der

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات شهدای بابلسر تعطیل شد
دومین اعتصاب لیگ دو در بابلسر؛