تاریخ انتشار: 1395/12/28 20:47
مدافع راه آهن: تنها راه خروج از بحران، تلاش بیشتر و همدلی است
کد خبر: 222136

بهمن شیروانی: در چند بازی گذشته با بد شانسی مواجه شدیم

مدافع میانی راه آهن را باید یکی از ستون های اصلی این تیم نامید که علی رغم دریافت گلی های فراوانی که راه اهن داشته است، در بازی هایی که بوده عملکردی مثبت داشته است.
بهمن شیروانی: در چند بازی گذشته با بد شانسی مواجه شدیم

بهمن شیروانی مدافع میانی راه آهن تهران در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی از شرایط این تیم وکسب نتایجی که تا کنون گرفته است سخن گفت.

 

وی در ابتدا و در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که تعداد گل های خورده راه آهن عدد 40 را نشان می دهد که بعد از استقلال اهواز دومین خط دفاعی ضعیف لیگ یک می باشد را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: بله قبول دارم که گل های خورده بسیاری در این فصل راه آهن دریافت کرده است و این برای تیمی هم چون راه آهن مناسب  نیست ولی این را هم در نظر داشته باشید که مشکلات در برخی از بازی ها ریاد بوده وخیلی از بازیکنان اصلی حضور نداشته اند.

 

شیروانی در ادامه افزود: بعنوان مثل بنده از 28 بازی انجام گرفته در 5 مسابقه مقابل تیم های خونه به خونه، ایرانجوان بوشهر، گل گهر سیرجان (در بازی رفت و برگشت) و هم چنین مس رفسنجان حضور نداشته ام که در این 5 بازی 22 گل دریافت کرده ایم و اگر محاسبه کنید می بینید که در 23 مسابقه تنها 18 گل در بازی هایی که من حضور داشته ام دریافت کرده ایم که میانگینی کم تر از یک گل در هر بازی بوده است.

 

مدافع میانی راه آهن تهران در ادامه گفت: من خود را مثال زدم ولی چند بازیکن دیگر تیم منجمله وحید عزیزی سنگربان هم در چندین بازی حضور نداشته که همین منجر به دریافت گل های زیادی شده است در حالی که اگر ستون های اصلی خط دفاعی کامل دراختیار تیم بوده باشند آمار خوب است.

 

photo_2017-03-18_20-10-35

شیروانی در ادامه در خصوص وضعیت تیم راه آهن در این فصل گفت: متأسفانه شرایط تیم مساعد نیست و ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم و شرایط بد مالی و کمبود بازیکن ما را شدیدا تحت فشار قرار داده است و اگر امتیازات خوبی در نیم فصل اول جمع آوری نکرده بودیم با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم.

 

وی در ادامه در خصوص بازی های آینده راه آهن گفت: در بازی های گذشته مستحق شکست نبودیم اما با بد شانسی نتایج اینگونه رقم خورد و  شرایط ما طوری است که باید حتما در بازی آینده خود دست پر از زمین خارج شویم و گرنه ممکن است با مشکلات عدیده ای روبرو بشویم.

 

شیروانی در پیایان سخنان خود گفت: تنها راه خروج از بحران، تلاش بیشتر و همدلی است که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lk5xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد شاه محمدی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: راه آهن در ادامه لیگ بهتر هم خواهد شد