تاریخ انتشار: 1396/08/11 14:28
مدیر تیم گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 175487

رضا فتح‌آبادی: نظرم نسبت به برخی اسطوره‌ها عوض شد/ پنالتی ما را نگرفتند چرا بابلی‌ها باید معترض باشند؟!

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان نسبت به اتفاقات بازی با خونه به خونه واکنش نشان داد.
رضا فتح‌آبادی: نظرم نسبت به برخی اسطوره‌ها عوض شد/ پنالتی ما را نگرفتند چرا بابلی‌ها باید معترض باشند؟!

 رضا فتح آبادی مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: متاسفانه در چند هفته ی اخیر با توجه به اشتباهات داوری حق تیم فوتبال گل گهر پایمال شده بود و تا کنون ما به تمامی تصمیمات احترام گذاشتیم و هرچند که این تصمیمات به ضرر تیم ما و شرایط نامساعدی برای فوتبال این شهر شد اما بازهم ما به صورت حرفه ی برخورد کردیم.

وی افزود: در هفته گذشته طبق اعلام کارشناسان خطا مدافع نفت مسجد سلیمان در هجده قدم برروی بازیکن ما پنالتی اعلام نشد و جالب اینکه گل دوم تیم نفت هم با خطا مسلم برروی بازیکن ما زده شده و این گفته بنده نیز توسط کارشناس برنامه لیگ تایید شد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه در بازی با خونه به خونه بابل نیز خطا پنالتی بر روی محمد غلامی گرفته نشد و دقایقی بعد گل آفسایدی زده شده که کمک داور این بازی آن را مردود اعلام کرد، حال حق ما پایمال شده یا حق خونه به خونه بابل؟! سوال بنده این است که چرا باید در فضای مجازی و سایت های معتبر نوشته شود که «داور کار را برای گل گهر در آورد» این موضوع است که می شود قضاوت نا عادلانه.

فتح آبادی ادامه داد: اما همین خبرنگار به این اشاره نکرد که مربی تیم حریف که سالها کاپیتان تیم ملی بوده به نماینده هیات فوتبال سیرجان و ریاست این هیات توهین کرده و همچنین حرکت زشت بازیکن تیم خونه به نیز با برخورد با همین نماینده هیات فوتبال بوده است! آیا نماینده فدراسیون ندید که مربیان تیم خونه به خونه با ورود به داخل زمین و الفاظ بد به کادر فنی گل گهر چگونه برخورد کردند. این جای تاسف است که بسیاری از رفتارهای غیر حرفه ای بعضی از مربیان دیده نمی شود!

مدیر تیم گل گهر افزود: بنده تا کنون از بعضی از اسطوره های فوتبال کشورم برای خودم یک الگو ساخته بودم اما واقعا اینگونه رفتارها جالب نبود و به شخصه نظرم در مورد بسیاری افردا کاملا عوض شده است البته در این بین نباید از رفتار حرفه ی روح الله باقری بازیکن تیم خونه به خونه و مهدی هاشمی نسب و مربی دروازه بانان این تیم نادر غبیشاوی نیز برای کمک کردن به برگشتن آرامش تیم ها تشکر کنم. امیدوارم که حداقل در ادامه راه نماینده ها برگزار کننده بازی ها کمی با قدرت تر و بدون توجه به نام ها و اسطوره برخورد قانونی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9nvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنجمین کلین شیت متوالی خونه به خونه با دستان میکائیل
شاگرد کی‌روش سک دفاعی خاصی دارد؛

گل گهر در حسرت پیروزی بر خونه به خونه باقی ماند
اختصاصی| 5 بازی و صفر پیروزی برای سیرجانی‌ها؛

تصاویر/ دیدار گل گهر سیرجان و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛