تاریخ انتشار: 1395/12/16 21:22
کد خبر: 224787

کار بزرگ شاگردان امیری در رشت؛ سپیدرود غافلگیر شد

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ یک از امروز با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد و سپیدرود در دیداری خانگی با تساوی بدون گل مقابل فولاد یزد فرصت مناسبی را برای فاصله گرفتن با دیگر رقبا از دست داد.
کار بزرگ شاگردان امیری در رشت؛ سپیدرود غافلگیر شد

به گزارش فرتاک ورزشی، این دیدار را که ناصر جنگی قضاوت آن را بر عهده داشت و بیش از هشت هزار نفر در هوای آفتابی رشت مثل همیشه مشوق سپیدرود بودند سپیدرود بارها و بارها در هر دو نیمه صاحب موقعیت های فراوان گلزنی شد ولی بی دقتی بازیکنان سپیدرود مانع از گلزنی شد.

در دقیقه ۶۶ خطای مسلم روی رضا الماس خاله پنالتی تشخیص داده نشد که حتی ناظر داوری دیدار مسعود مرادی هم اعلام کرد این صحنه پنالتی بود و اشتباه مسلم داوری باز هم باعث شد دو امتیاز حساس از دست سپیدرود برود.

سپیدرود در این دیدار با ترکیب سید محمد حسینی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، هادی موسوی، شایان مصلح، محمد رستمی، میثم فردوسی (از دقیقه ۸۷ محمد لطفی)، حسین کعبی (از دقیقه ۷۴ حامد حاجتی)، پویا نزهتی، میلاد قربان زاده (از دقیقه ۵۷ احسان عبدی)، سهیل حق شناس به میدان رفت و الماس خاله و عبدی از داور دیدار کارت زرد گرفتند.

وقت کشی های پیاپی بازیکنان فولاد یزد به خصوص دروازه بان این تیم کاملا بر روند بازی تاثیر منفی گذاشته بود و باعث اعتراض های مکرر هواداران و بازیکنان سپیدرود بود.

سپیدرود با تساوی در این دیدار به رکورد چهل بازی بدون شکست در رشت رسید و سید محمد حسینی با کلین شیت در این دیدار برای چهاردهمین بار در این فصل کلین شیت کرد.

سپیدرود در هفته بیست و هشتم در رشت به مصاف راه آهن تهران می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onxxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-فولاد یزد؛ مهر تایید بر سقوط کویرنشینان در جهنم عضدی!
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛

لیست 17 نفره وحدت یزد مقابل سپیدرود اعلام شد
اختصاصی| یاران امیری به خط شدند؛