تاریخ انتشار: 1396/08/10 19:38
تساوی پرگل در کرج؛
کد خبر: 175590

ربیعی از شکست گریخت/ ادامه ناکامی لطیفی با اکسین

دو تیم مدعی اکسین البرز و بادران در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
ربیعی از شکست گریخت/ ادامه ناکامی لطیفی با اکسین

 در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ یک تیم اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج از تیم بادران میزبانی کرد و در شرایطی که فاصله ای با کسب یک پیروزی دیگر در ورزشگاه خانگی نداشت، با گل دقایق پایانی بادران با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شد.

در این دیدار ابتدا در دقیقه 30 شاهین شفیعی برای شاگردان علی لطیفی گلزنی کرد؛ ولی در ثانیه های پایانی نیمه اول اکبر صغیری حساب کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم با گلزنی آرمان قاسمی در دقیقه 53 حساب کار را بار دیگر به سود تیم اکسین البرز کرد؛ ولی ضربه ایستگاهی قائم اسلامی خواه حساب کار را به تساوی کشاند و تلاش دو تیم در ادامه هم راه به جایی نبرد تا امتیارات میان دو تیم تقسیم شود.

البته کسب یک امتیاز برای هیچ یک از دو تیم که خود را مدعی صعود به لیگ برتر می دانند، راضی کننده نخواهد بود، چرا که اکسینی ها با این تساوی 16 امتیازی شدند و بادرانی‌ها هم 17 امتیازی شدند تا در تعقیب تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران باشند که با 26 و 23 امتیاز رتبه های اول و دوم را در اختیار گرفته اند.

ترکیب دو تیم؛

اکسین: سجاد بیرانوند - پویاسیف پناهی - مسعود حق جو - هادی شکوری - محمد حسین پور - محسن ایران نژاد - سید مهدی حسینی - حمید طاهری فرد - شاهین شفیعی - آرمان رمضانی

سرمربی: محمد ربیعی

بادران: عباس بختیاری - امید نظامی پور - محمود خمیس- ابراهیم کریمی - قائم اسلامی خواه - اکبر صغیری - وحید علی آبادی - سعید واسعی- سیدامیر میربزرگی- سید روح اله نعمتی - مسعود ریگی

سرمربی: محمد ربیعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdrnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اکسین-بادران؛ بازگشت ربیعی به شهر خود/ لطیفی به دنبال فرار از ناکامی
اختصاصی| تقابل ناکامان هفته گذشته؛

بادران و اکسین؛ ناکامان بزرگ هفته بیست و هفتم
اختصاصی| سوای سپیدرود و ملوان؛