تاریخ انتشار: 1395/09/19 16:58
اختصاصی/
کد خبر: 244066

سخنی با سرمربی جدید بادران؛ توقع بالاست اشتباه نکن!

اکبر میثاقیان از بادران جدا شد تا به جای او محمد ربیعی بر روی نیمکت این تیم نشسته و رسما کار خود را با این تیم آغاز نماید.
سخنی با سرمربی جدید بادران؛  توقع بالاست اشتباه نکن!

بادران تهران که خواب های زیادی برای حضور در لیگ برتر دیده و برای رسیدن به این مهم تمامی ابزارهای لازم را فراهم نموده بود، به یکباره با کسب نتایج نچندان مناسب، از گردونه مدعیان حداقل تا پایان نیم فصل فاصله گرفت تا مدیران این تیم به فکر چاره ای باشند.

میثاقیان که از او باید بعنوان یکی از مربیان موفق در لیگ یک کشور در ادوار گذشته نام برد، در این تیم علی رغم تمامی امکاناتی که در اختیار داشت، نتیجه نگرفت و آمارها  حکایت از این دارد که این مربی سرشناس در لیگ یک کشور، نتوانست انتظارات را در بادران برآورده نماید تا همین موضوع شرایط را به گونه ای فراهم نماید از بادران برکنار شود اگر چه خود او اعتقاد داشت که بدون شک در پایان فصل می توانست این تیم را لیگ برتری نماید ولی این تنها یک حرف است و شاید تا عمل فاصله زیادی داشت.

با رفتن اکبر از بادران، از امروز محمد ربیعی جایگزین این مربی کهنه کار شده است تا پس از این مدیران بادران رویاهای خود را در تفکرات این مربی جستجو نمایند و این که آیا او می تواند این تیم بحران زده را به سر منزل مقصود برساند یا نه که باید دید و به انتظار نشست که این اتفاق در پایان فصل چگونه خواهد افتاد.

 ربیعی که سابقه مربیگری در این تیم را در فصل گذشته لیگ دسته دوم در کارنامه خود دارد، بخوبی با روحیات مدیران این تیم آشنایی دارد و می داند خواسته های آنان چه می باشد و شاید یکی از دلایلی که این مربی برای هدایت بادران انتخاب گردید همین شناختی بود که از او داشتند و تا حدود زیادی به تفکرات یکدیگر آشنا بوده و در کم تر ین زمان ممکن به توافق هم رسیدند.

بادران

ربیعی بعد از شکست در برابر سپیدرود رشت در آخرین بازی فصل گذشته لیگ دو که در نهایت منجر به بالا نیامدن بادران به لیگ یک شد، هرگز تصور نمی کرد مدیران این تیم او را برای هدایت بادران در لیگ یک در نظر داشته و با او قراردادی دو ساله منعقد نمایند ولی این اتفاق افتاد اما با این توضیح که هنوز مهر قرارداد خشک نشده بود خبر رسید که مدیران بادران اکبر میثاقیان را به عنوان سرمربی در نظر گرفته اند و معلوم نشد چرا این انتخاب قبل از عقد قرارداد با ربیعی صورت نگرفته بود تا یک مربی با قرارداد در دست و ناراحت از این موضوع،مجبور به ترک تیم شود.

بعد از اخراج میثاقیان از بادران هم کم تر کسی این فکر را می کرد که دوباره مدیران این باشگاه به سراغ این مربی بروند، ولی این گونه نشد و آنها بازهم رویاهای خود را در تفکرات این مربی دنبال نمودند تا شاید ربیعی تلافی شکست در برابر سپیدررود را در آورده و این بار موفق شود این تیم را راهی لیگ برتر نماید، کاری گه سخت اما امکانپذیر می باشد.

اما یک نکته را ربیعی باید در نظر داشته باشد و آنهم این است که بادران و مدیرانش تجربه بیشتری نسبت به لیگ دو در مسابقات دارند و نباید این تصور را داشت که مدیران و بادران با همان نگاه و تفکرات ربیعی را استخدام کرده اند و اگر قرار بر این باشد که با این نگاه به عنوان سرمربی انتخاب شده و قبول کرده باشد ممکن است خیلی زود به بن بست رسیده و نتواند تا پایان لیگ همراه این تیم باشد.

جان کلام این که مدیران بادران خواسته هایی فراتر از حضور در لیگ یک دارند و ربیعی باید بداند در آزمونی سخت قرار گرفته است که هم می تواند پله های ترقی او را هموار نماید و هم می تواند  یک نمره منفی هم چون اکبر میثاقیان در کارنامه اش به ثبت برسد و تنها زمان است که  ثابت خواهد کرد کدام یک از آنها محقق خواهد شد.

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkvkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلی که بادران را به دردسرساز می اندازد؛ بازی احساسی برای خروج از بحران
پیش بازی بادران- نفت مسجد سلیمان

گلایه سرپرست بادران از محمود فکری/ این صحبت ها از ایشان بعید است
اکبر میثاقیان با قدرت به کار خودشان ادامه می دهند