تاریخ انتشار: 1397/06/04 23:35
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132818

ربیعی: گل مس خطا بود/ می‌خواستم بروم داخل زمین و گل بزنم/ ما حاکم بازی بودیم

آلومینیوم اراک در خانه از تیم مس کرمان 1-0 شکست خورد.
ربیعی: گل مس خطا بود/ می‌خواستم بروم داخل زمین و گل بزنم/ ما حاکم بازی بودیم

 محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل مس کرمان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی در مدار کنترل ما بود. ما حاکم بازی بودیم. اگر بخواهم مس را آنالیز بکنم باید بگویم که زلیکانی و تیکدری چسبیده به مدافعین ما بودند و مابقی بازیکنان آنها به لاک دفاعی فرو رفته بودند و زمانی که توپ را می‌گرفتند، به پشت مدافعین ما می‌انداختند و از سرعت این دو بازیکن استفاده می‌کردند.

وی درخصوص مس کرمان گفت: مس کرمان دو نقطه قوت دارد. یکی مهدی تیکدری است و دیگری هم ضربات ایستگاهی و کرنرها و اوت دستی. تمام کارهای ایستگاهی مس را به بچه‌ها نشان دادیم. به نظرم گل مس خطا بود. طبق قانون، در محوطه پنج و نیم متر اگر دروازه‌بان به پرواز درآید، با کوچکترین برخوردی، خطا روی دروازه‌بان است که داور خطا نگرفت.

ربیعی ادامه داد: ما در نیمه اول بازی چندین موقعیت خوب را از دست دادیم. در دقیقه یک بازی فرصت صد در صد گلزنی را هدر دادیم. می‌خواستم بروم داخل زمین و گل بزنم. از بچه‌ها ناراحتم چون 20 دقیقه آخر را هیجانی بازی کردند. با تغییر چینش و سیستم، می‌خواستیم نتیجه را برگردانیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد شد اما تبدیل به گل نشد.

سرمربی آلومینیوم اراک در خاتمه عنوان داشت: یک پنالتی در نیمه دوم برای ما گرفته نشد. با اینکه کیفیت فنی ما بد نبود، از تماشاگران واقعی آلومینیوم اراک بخاطر شکست مقابل مس کرمان عذرخواهی می‌کنم. مس تیم باامکانات و پر مهره‌ای بود و حداقل دستمزد ما در این بازی، 3 امتیاز بازی بود. گل خالی را نمی‌زنید، گل خطا به شما می‌زنند، دروازه‌بان شما مصدوم می‌شود و یک سری اتفاقات دیگر سبب شد تا نتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpmmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت آلومینیوم مقابل مس کرمان؛ زور اراکی‌ها به مس نرسید؛ لبخند لیگ یک به دست نشان
اختصاصی فرتاک ورزشی|