تاریخ انتشار: 1397/06/02 11:41
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 133190

پیش بازی اروند - سیاه جامگان؛ جنگ اکبر آقا با بچه محل‌ها/ حنطه شگفتی می‌آفریند؟!

کارون اروند خرمشهر و سیاه‌جامگان مشهد در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که کارون اروند با قهرمانی در لیگ دو صعود کرد اما سیاه جامگان از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.
پیش بازی اروند - سیاه جامگان؛ جنگ اکبر آقا با بچه محل‌ها/ حنطه شگفتی می‌آفریند؟!

 کارون اروند هفته گذشته در یک دیدار پر گل در رفسنجان توانست برابر مس رفسنجان به تساوی دو دو دست یابد.  کارون اروند خرمشهر ابتدا از حریف رفسنجانی خود عقب افتاد اما با گل دقیقه ۵۱ بهرام رشید فرخی توانست بازی را به تساوی بکشاند ولی باز عقب افتاد که احسان پیرهادی باگل دقیقه ۷۶ مجدد بازی را به تساوی کشاند. سیاه جامگان در هفته قبل اولین بازی خود در این فصل را برابر خونه به خونه انجام داد. این دیدار با تک گل امیرحسین صالحی به سود سیاه‌جامگان به پایان رسید تا یک برد شیرین خانگی را در همین ابتدا به دست آوردند.

این دیدار تقابل اکبر میثاقیان با تیم سابق و شهرش نیز می‌باشد. میثاقیان که دو فصل قبل سیاه جامگان را از سقوط نجات داده بود، اکنون باید در لیگ یک مقابل این تیم به میدان برود. در مقابل نیز علی حنطه قرار دارد که هفته اول موفق شد خونه به خونه را شکست دهد. آیا او در هفته دوم نیز شگفتی می‌آفریند؟!

آخرین تقابل دو تیم:

جدال اکبر میثاقیان با تیم سابق خود می تواند به جذابیت های این دیدار اضافه کند. اکبر میثاقیان توانسته بود سیاه جامگان را از سقوط به لیگ یک نجات دهد و یک خاطره زیبا برای مشهدی های فوتبال دوست رقم زند. دو تیم سیاه جامگان و کارون اروند تاکنون با یکدیگر هیچ دیداری انجام نداده اند و باید شاهد اولین دیدار این دو تیم در طول حیاتشان باشیم.

جایگاه دو تیم در جدول:

سیاه جامگان با توجه به اینکه فیفا دستور به کسر سه امتیاز از آن ها داده بود مشهدی ها لیگ دسته اول را با منفی سه امتیاز شروع کرد و از یک بازی توانست یک برد کسب کند تا امتیاز خود را از منفی سه به صفر برساند و خود را در رده دوازدهم قرار دهد. کارون اروند خرمشهر با توجه به دو تساوی ابتدایی دو امتیاز کسب کرده است تا با این دو امتیاز در رده هشتم قرار بگیرد.

آمار و ارقام:

* کارون اروند خرمشهر همچنان بدون برد و بدون شکست در لیگ یک است.

* سیاه‌جامگان در سی بازی اخیر خود هرگاه بردی کسب کرده نتوانسته است بازی بعدی را نیز پیروز شود.

* سیاه جامگان در هشت دیدار اخیر خود برابر تیم های جنوبی نتوانسته بردی را کسب کند.

کوبل داوری:

ایمان کهیش – حامد صفایی – سعید زیبا – وحید کیهانی / ناظر: حسین عرب براقی

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 20:15 روز شنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpvom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان - سیاه جامگان؛ دیداری 6 امتیازی برای میثاقیان در تقابل با همشهری‌ها
اختصاصی فرتاک ورزشی|